Együtt sikerülni fog!

A pozitívumokra kell építeni.

2020/04/21. - írta: RiaRia

children-3742154_640.jpg

A legutóbbi bejegyzés óta nem sok jóval dicsekedhetem, amit én annak a számlájára írom, hogy túl sok időt kell itthon tölteni. Igaz, hogy tudtam volna többet edzeni, de mégsem sikerült eddig a megvalósítás. Azaz, hogy igen, mert konkrétan tegnap óta elkezdtem újra edzeni. :)

Most erre helyezem a fő hangsúlyt, mert látszik a mozgáshiány következménye, nehezebben mozgok, könnyebben kifulladok, stb. De inkább beszéljünk a pozitívumokról:

- jobban figyelek önmagamra, minden nap egy teljes alakot mutató tükörben megnézem magam, és egy noteszbe felírom, hogy mi nem tetszik, de inkább azt írom, hogy mi tetszik önmagamon.

- második lépésként felírom, hogy milyen változtatások szükségesek ahhoz, hogy szebb fényben lássam magamat.

- mindig kikérem a közeli hozzátartozók véleményét, és kérem, hogy kritikusan nézzék azt a folyamatot, amibe belekezdtem.

- ha nem is sokat, de lefelé indult a mérleg mutatója, és ez elég ösztönző erő most még, később már kevés lesz.

- felmértem, hogy milyen tartalékaim vannak itthon, pl egészséges ételek, élelmiszerek formájában (bulgur, köles, stb. fehérjepor, gyógyteák, szójatermékek, sörélesztő, fruktóz, még multivitaminom is van még egy kevés).

- három fő étkezésre törekszem, és ha lehet, akkor köztük nem eszem semmit.

- a gyümölcsfogyasztást mérséklem, mert nagyon sok benne a cukor, később lehet beilleszteni a programba.

- és ugye elkezdtem edzeni, nagyon jólesett, ami egyelőre a futópadon való gyaloglás és a szobabicaj, ezt bármikor tudom gyakorolni, de azért oda kell figyelni, hogy rendszeres legyen és ne legyen monoton, unalmas.

-------

Most egy kicsit szeretnék ebben a hónapban beleerősíteni a programomba, és így ezért még jobban kell figyelnem az étkezésre. A lelkivilágommal is külön foglalkozom, ez általában esténkénti relaxáció, meditáció, visszagondolás az elmúlt napra, mit tettem jól és mit nem, valamint egy kis előre gondolkodás, hogy a következő napon ne kövessek el túl sok hibát. Nem sanyargatom magam, nem vagyok túl szigorú magamhoz, de az édességeket más szemszögből nézem már.

Meglátjuk mit hoz még az április, hó végén mindig értékelem egy kicsit magam. Sajnos a stressz kezd beférkőzni az életembe, ezen dolgozom, hogy ezt kiküszöböljem. Erről írok majd legközelebb, hogy hogyan sikerül megoldani. :)

 

komment
süti beállítások módosítása