Együtt sikerülni fog!

"Hogyan fogytam le 30kg-t?" (videoajánló)

2020/09/23. - írta: RiaRia

woman-3219507_640.jpg

Ha szeretnél fogyni és még nem tudod hogyan kezdj bele, nézz bele ebbe a videóba. Nagy szeretettel ajánlom neked Brigitta Jámbor youtube videóját, illetve videóit, mert a mozgáshoz is találsz bőven látnivalót és megszívlelnivalót.

Fontos figyelmeztetések is vannak a videóban, amit a következő helyen találod meg:

Hogyan fogytam le 30kg-t? Tanácsaim az életmódváltáshoz!+Minta étrend! IEgészséges, Tudatos Étkezés 

Azért így tettem be a videót, mert több videót is találsz Brigitta életéből. Van teljesen kezdő torna túlsúlyosoknak, mint pl. nekem, aki például tegnap próbáltam jógázni, de az mindenre hasonlított, de a jógára nem. Azért ezt is gyakorolom.

Amit érdemes megfogadnod, azt tedd meg, egyszerű étrendet követ Brigitta, ajánlott követni.

Ne ijedj meg, ha mondjuk 3 hónapig sem indul be a fogyás, mert Brigittánál is így történt először, ki kell tartani, igaz, elég nehéz folyamatosan motiválni magad.

Tornázz együtt Brigittával! :)

Van egy másik sorozata Brigittának, az Éljünk Fitten, itt is remek hallgatni- és megfogadnivaló tanácsokat találsz. 

Sok mindent kell megtennünk, ha ráadjuk a fejünket az életmódváltásra. De megéri, mert egészségesebbek leszünk és szívesebben nézünk majd a tükörbe is. :)

ui.: ha nem tudod innen a blogból megnézni a videókat, írd be a youtube-ra, és megtalálod. :)

 

komment
süti beállítások módosítása