Együtt sikerülni fog!

Földi Rita az iránymutatóm!

2020/10/11. - írta: RiaRia

blog-1451671_640_1.jpg

Szia! :)  Ugye én választom meg, hogy melyik diétát követem, ezt már korábban el kellett döntenem, és Földi Rita receptjei alapján fogok főzni magamnak. Földi Rita szakács, táplálkozási tanácsadó, életmódblogger, és a honlapján rengeteg jó receptet találsz te is a fogyókúrádhoz.

Első lépésként rendeld meg az Enni és Fogyni e-bookot, ez egy szenzációs írás arról, hogyan kövesd a diétádat. De rengeteg diétás receptet találsz a honlapon is, amik nagyrészt megkönnyítik a dolgodat. Így most én étrendet nem fogok már beilleszteni a blogomba, mert ugye mindenkinek magának kell kitalálni, mi a jó és mi a nem jó a szervezetének, hogy fogyni tudjon. Olvasd Rita blogját, amit kifejezetten neked ír. Nem fogsz csalódni. Én már rengeteget próbálkoztam, rengetegféle diétát próbáltam ki magamon, de Rita nem nélkülözi az édességeket, és ez nekem nagyon szimpatikus. Lehet úgy is diétázni, hogy nem száműzöd az édességeket a fogyókúrádból. Találsz egy remek Fitnesz Édességek könyvet, amiben rengeteg finom recept van, amit szintén be tudsz illeszteni a diétádba. Nem fogsz csalódni, mert ha ügyesen variálod az étrendedet, amihez Rita számtalan jó ötletet ad, akkor úgy tudsz majd fogyni, hogy közben finomakat is eszel. Az oldalon ennifogyni.hu Rita Fitnesz receptjeid találod, és nem kell bajlódnod a kalóriaszámolással sem, mert Rita ezt is megoldotta helyetted. Szuper a honlap és mindaz, amit ebben a bejegyzésben ajánlok neked! :)

Én is tudok egyre több időt fordítani az e-Book olvasására, és minden egyes olvasáskor tanulok valami újat és fontosat az életmódváltásomhoz. Ha kitartasz valami mellett, meglátod, hogy működni fog a programod! És ehhez kiváló segítség Földi Rita rengeteg írása arról, hogyan is kezdj neki az életmódváltásnak, és hogyan tarts ki a nehéz időkben is. Én igaz, hogy sok időt az éjszakából vonok el, hogy legyen időm mindenre, de mindenképpen megéri, mert tudás birtokába jutok, amit tudok kamatoztatni nappal is. Ha követed Rita receptjeit, nem lesz nehéz összeállítanod a saját étrendedet. Próbáld ki, nem fogsz csalódni!

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása