Együtt sikerülni fog!

Szuper eredmények jönnek most. :)

2021/02/17. - írta: RiaRia

scale-3209896_640.jpg

Újabb három kiló lement a zsírsejtjeimből !!! :))) Nagy öröm ez, és a mozgásban van a titok. Annyit mozgok, hogy sokkal felülmúlom az eddigi aktivitásomat. Ráadásul egész nap mozgásban vagyok, így nem is csoda, hogy eredményes lettem.

Kevesebbet is eszem, de a csokiról nem tudok egyelőre lemondani, de csak módjával fogyasztom. Most sincs sok időm írni, mert még van bőven tennivalóm a mai napon, és élvezem, mert energikusabb is vagyok. Napközben szól a zene a rádióból, énekelek miközben hallgatom, és így a stressz is messze elkerül most. Erre nekem nagyon kell vigyázni (a stresszre), mert akkor alakul ki nálam túlevés (ezt megfigyeltem már magamon).

Még van, hogy éjjel is elkap a túlzott étvágy, de már sokkal jobban alszom, szinte az egész éjszakát végig tudom aludni. Ezek fontos tényezői a fogyókúrának, mert nélkülük különböző mankókhoz kellene folyamodnom. Tehát nagyon Happy vagyok, remélem, hogy mire kitavaszodik, jó pár kilótól fogok még megszabadulni. Ismert a mondás, hogy - " a bikinialak télen formálódik, télen alakul." -, épp ezért nem hagyhatom ki ezeket a téli napokat még, hogy jobb formába hozzam magam.

Korán kelek, és még van, hogy este is későn megyek aludni, de ez már ritka. Kialakult egyfajta ritmus az életemben, amit hosszú távon szeretnék folytatni. Szóval élvezem most a fogyót, mert nem is mérem magam, csak kb. egy-két hét után állok a mérlegre. Azt hittem, hogy így sokkal többet fog mutatni, de nem! Mínusz 3 kiló !!! :)

Valamikor régen még el sem tudtam képzelni, hogy fogok örülni annak, hogy fogyózom, de most az a jó benne, hogy túl nagy felhajtást nem csinálok körülötte, más dolgok foglalják le az időmet. Ez a másik titok, hogy az időt tudjuk jól kihasználni, mert ha unatkozunk, bizony sokkal többször gondolunk az evésre, mint egyébként.

A harmadik titok az, hogy törődöm magammal egy kicsit. Minden nap hagyok egy kis "ÉNIDŐ" -t magamnak, amikor olyasmit csinálok, ami emeli a hangulatomat, vidámságot hoz az életembe, így pl. táncolok is a zenére, amit hallgatok. Nem marad eredmény nélkül ez a sok pozitívum, szerencsére. :)

Itt tartok, örülök, és remélem, hogy ez így is marad sokáig. :)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása