Együtt sikerülni fog!

Beindul a mozgás...

2021/05/13. - írta: RiaRia

woman-2592247_640.jpg

Már írtam Szászhegyessy Zita kihívásairól, érdemes csatlakoznod, most épp van rá lehetőség. Én is ezt tettem, és nagy meglepődésemre, akkor még 90-93 kiló körül mozogtam, most pedig plusz 15 kiló van még rajtam ahhoz az állapothoz képest.

Nem is kell mondanom, hogy így jár, aki nem törődik önmagával, pedig csak napi 15 percről van szó, ami nem is olyan vészes, ha mindennap kitartunk. Látványos eredményeket lehet elérni, ezt bizonyítja a sok eredményes sikertörténet, amiket Zita kap. Úgy gondoltam, (és ezért szeretem Zitát, mert csak aznap lehet megcsinálni a gyakorlatokat), hogy itthoni tornának remek lesz az első ingyenes kihívás, amit még én is meg tudok csinálni. Biztosan lesz olyan rész, ami még ilyen sok súllyal, mint ami nekem is van, nem fog menni, de a lényeg a rendszerességen van, azon, hogy ne hagyjam abba a tornát. Csatlakozz, nem bánod meg, mert ezernyi meglepetés vár rád!

https://www.szaszhegyessyzita.com

Nem várom, hogy máris olvadozzanak a kilók, hiszen rengeteg van rajtam. De, ma gyalogoltam egy órát, jó fél kiló lement mire visszaértem, úgyhogy valami csak van abban, ha minden nap, vagy minden másnap mozogsz, akkor annak pozitív hatása van, és nem utolsósorban frissebb és energikusabb leszel.

Azért én még az egy óra napi mozgástól kifáradok, kicsit pihizek egy-egy ilyen gyaloglás után, de majd megszokom, és csak hetente egyszer, kétszer vetem bele magam egy ilyen hosszú útba. Ez kb. 3 km, amit kb. 3/4 - 1 óra alatt tettem meg, ami nekem jó tempó. Örültem is, hogy megcsináltam, ösztönzést ad a továbbiakhoz. Jön, illetve igencsak itt van a jó idő már a nyakunkon, nincs kifogás, hogy miért vagyunk bezárkózva a négy fal közé.

21 napos az ingyenes kihívás, ha letelik, értékelem majd egy kicsit ezt az időszakot, ez jövő hónap elejére esik majd. Nagyon bizakodó vagyok, és jó, hogy néha én is olvasom a blogomat, mert így találtam vissza Zitához. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása