Együtt sikerülni fog!

TITOK! (Mi a Titok? Mi a Trükk a fogyásban?) - (önelemzés)

2022/02/04. - írta: RiaRia

key-g19067e32f_640.jpg

Hát, most jól rááldoztam az időmet a fogyás mibenlétére. Ez a bejegyzés főleg kérdések és válaszok érdekes megnyilvánulásai. Sok kérdést tettem fel ma este magamnak, hogy rájöjjek, szerintem mi is lehet a fogyás titka.

Azzal kezdtem, hogy megkérdeztem magamtól, mit tudok tenni az életmódváltásért? Sokkal több választ írtam le, mint gondoltam volna. Majd a lényegeseket későbbi bejegyzésben megbeszélünk. Most arra akartam rájönni, ha folyamatosan kérdezem magam és őszintén válaszolok is mindig, akkor ki tudom-e deríteni, hogy szerintem mi a fogyás titka, mi benne a trükk? Most ezt írom le, hogyan jutottam el idáig, ezek főleg kérdések és válaszok lesznek. Nézzük:

Mi a Titok? Mi a Trükk a fogyásban? (erre a kérdésre ezeket válaszoltam magamnak) - (önelemzés):

*aki sikeres a fogyásban, rendszerint az életében is sikeres, Olvass sikeres emberekről!

*félsz-e a sikertől? Félsz-e attól, hogy mi lesz, ha lefogysz?

*el tudod viselni azt az érzést, ami a fogyással jár?

*a TITOK = az ÉRZELMEKBEN rejlik.

*haragszol-e azért magadra vagy másokra, mert el vagy hízva? Félsz-e tükörbe nézni reggelente?

*hibáztatsz-e valakit azért, mert elhíztál? (esetleg saját magadat?)

*hibáztatod-e saját magadat vagy másokat, mert nem tudsz lefogyni?

*mérges vagy-e?, vagy haragos vagy-e? irigyelsz-e másokat, mert ők nincsenek elhízva?

*ÉRZELMEK játéka a fogyás. Ezért okoz sokszor stresszt.

*a hízás sokszor maga a kényelem és a nyugodtság, a fogyás pedig kész kínszenvedés.

*Hol a határ? Hol van az a határ, amit még el tudsz viselni? Mi az a határ, amin túl már el vagy veszve?

*Húzd meg azt a vonalat, ami a te komfortzónád. Ki tudnál lépni belőle? El tudnád hagyni?

*Mi van a komfortzónád vonala alatt és mi lehetne fölötte?

*Mi történne, ha nem olyan kényelemben élnél, mint amilyenben most élsz? Tudnál úgy létezni?

*Próbáld ki, hogy MI LENNE HA...?, (...holnaptól megváltozna a környezeted? Mit tennél?)

*mit válaszolnál, ha megkérdeznék tőled, hogy mi a titka a fogyásnak? (Szerinted mi?) Írd fel magadnak.

*Szerintem A FOGYÁS TITKA = a RENDSZERESSÉG! és a GYAKORLÁS!, ami RUTINT alakít ki bennünk.

*gyakorolni kell rendszeresen enni, tornázni, dolgozni, pihenni, és szórakozni is. Minden ezen áll vagy bukik. És! Meg kell mozdulni végre! Fel kell állni a kanapéról és csinálni kell!

*ha elbukunk, tudjunk felállni a padlóról. És tudjunk újrakezdeni.

*folytatni kell tudni onnan, ahol épp megrekedtünk.

*nem szabad félni a sikertől!

-----

Eddig tartott az önelemzésem, és természetesen megválaszoltam a kérdéseket, és a fenti válaszok jöttek ki, ezekre gondolok én úgy, hogy a fogyás titkai lehetnek. Persze mindenkinél más lehet a trükk, és más-más ugrasztja ki az ágyból reggelente.  Csak azért írtam le, mert szerintem jó egy ilyen önelemzés, kérdések sora, amire megpróbálunk őszintén válaszolni. Lehet, hogy neked összevisszaságnak tűnik, amit leírtam, engem segít továbbhaladni. Próbáld ki egyik-másik kérdést, és válaszolj rá minden tudásod szerint. 

Mai motiváló mondatunk a következő:

"A sikerhez vezető legrövidebb út az, amelyiken elindulsz." (Ronil Caine) 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása