Együtt sikerülni fog!

Kezd kialakulni az egyensúly az életemben.

2022/05/22. - írta: RiaRia

woman-g61caf66cc_640.jpg

Nem szabad nagyon rákattanni a fogyózásra, szerintem. El kell terelni kicsit másfelé is a figyelmünket, nehogy az alakuljon ki, hogy túl görcsösen egy témával foglalkozunk, elhanyagolva mást.

Azt hiszem, nem változott a súlyom, legalább is így érzem, de ami késik, nem múlik, hamarosan nagyon boldog leszek. :) Lehet, másnak nem úgy tűnik, mintha meg kéne ünnepelni azt, hogy 100 vagy éppen 99 kiló vagyok, de számomra ez olyan teljesítmény, hogy mindenképpen ünneplére ad okot.

Sajnos, a mozgás része az életmódváltásnak, az egy kicsit kimarad, csak 3-4 naponta tudunk menni sétálni. De helyette próbálok itthon takarítani (jó alaposan, hogy le is izzadjak közben), így a kettő együtt talán kompenzálja a tornát. Itt nem lehet ugrálva tornázni, mert olyan vékonyak a falak, minden áthallatszik a szomszédba, de nyújtásos gyakorlatokat, stretchinget azt tudok csinálni. Meg egy kis gyógytorna is belefér.

Aludni nagyon jól alszom, szerintem ez meghatározó tényezője az életmódváltásnak. Otthon hajnal 3-4 órakor szinte mindig felriadtam, és nem tudtam visszaaludni. Ez károsan befolyásolja az egyensúlyt, nem volt meg a harmónia az életemben, sokszor.

Igyekszem minden előírást betartani, 3x eszek egy nap, nagyon sok teát, vizet iszom, és szedek multivitamint is, mert kevés zöldségfélét ettem eddig. Később ez változni fog, természetesen.

A kellő lelkesedés most nagyon bennem van, más a környezet, mást kell csinálnom mint otthon, másféléket eszem, és ez nagyon pozitívan hat rám. Úgy látszik, néha tényleg kell a környezetváltozás, úgyhogy többször meg fogom ezt ismételni. Nagyon jól érzem magam, az érzelmi világom helyrebillent, ami szintén sokat számít, sőt, szinte a legfontosabb szerintem.

Ma pihenő napunk van, de lehet, mégis megyünk sétálni. Tegnap fantasztikus idő volt, ma lehet, melegebb lesz, egyre inkább nyár van. :) Lehet, írok még ma a blogba, addig is tarts ki, pihenj te is jót, és készülj fel a továbbiakra. :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Mindenképpen keresd meg az összhangot, a harmóniát az életedben. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása