Együtt sikerülni fog!

Megéri belevágni.

2022/05/26. - írta: RiaRia

dream-big-g572e14832_640.jpg

Már csak azért is érdemes lefogyni, mert ha végre sikerül, megnyugszunk, és egészen más megvilágításban látjuk majd a világot, mint eddig. Ez hatalmas nagy jóérzéssel tölt el minket. :)

Ez már csak azért is így lehet, mert ezt már most érzem magamon, pedig még hol a vége! Nem stresszelek annyit, és ezerszer jobb kedvem van, mint amikor csak faltam a tábla csokikat. Már most érzem magamban, hogy ha esetleg otthon, ha majd hazamegyek, elkapna egy falásroham, valószínű, ki tudnám védeni. És ez is megnyugvással tölt el. A hangulatunkra, a jókedvünkre nagyon érdemes vigyázni, figyelni, mikor hogyan is állunk vele. Meg, ha megfigyeljük, hogy mikor is eszünk másképpen mint kellene, mikor eszünk rossz minőségű kajákat, ez is rengeteget segít. 

A tegnapi napon tényleg kaptam jutalmat. Volt egy barackos-túrós rétes, amit még kedden azért nem ettem meg, (pedig megehettem volna), hogy jó legyen majd a szerdai mérlegelés, ezt a rétest megkaptam tegnap, és ezenkívül még a reggelihez egy kicsi pohár pudingot, majd este sütöttünk gyümölcskrémest, abból is kaptam kóstolót. Ez már egy heti nasinak kitelt volna más körülmények között, de ez mind-mind a jutalom része volt. Sétáltunk egy nagyot, és még vettem egy nagyon jó áron lévő pólót is útközben. Azt lehetne hinni, hogy ez így már túl sok a jóból, de nem! Ezért is éri meg belevágni a fogyásunkba, mert mindig lesznek sikerélményeink. 

Ma lehet, hogy pihenőnap lesz, tegnap kitakarítottam magam, és csak főzni kell mára. Ragyogó idő van, fél hét van (reggel), és sugárzóan jó kedvem van. Semmi más nem kell ahhoz most, hogy minden okés legyen. Sokáig küzdöttem, hogy így érezzem magam, de nem tudtam kitalálni a módját, hogyan is érhetném ezt el. El kell tudni rugaszkodni néha a valóság talajáról is, hogy a mennyekben érezhessük magunkat. :)

A mai motiváló mondatunk a következő lesz:

Merj nagyot álmodni! :) Nincs is annál jobb érzés, mint amikor végre teljesül az álmod. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása