Együtt sikerülni fog!

Eredményes volt a tegnapi nap. :)

2022/06/03. - írta: RiaRia

diamond-g3afa81a57_640.jpg

Jó fél kiló ment le a tegnapi zabpehely diéta hatására. :))) Régebben nagyon hittem a diétákban, és még most is azt vallom, hogy aki végig tudja csinálni, eredményes lehet. Erre jó példa ez az egy napos zabpehely diéta is. 

Nálam az a baj a diétákkal kapcsolatban, hogy elmegy a kedvem tőlük. Az eleje még okés, de azután kezdenek jönni a problémák. Nem szoktam ugye előre bevásárolni minden alapanyagot kb. egy hétre sem, pláne ha tovább tart egy diéta. És akkor jön az, hogy a harmadik-negyedik napon jövök rá, hogy nincs itthon éppen avokádó, ha az kell mondjuk aznapra. Persze lehetne biztosan helyettesíteni valamivel, de akkor meg már kalóriát is kell számolni, stb. Így megy el egy kis idő, és a végén feladom, pedig csak ott volt a hiba, hogy előre kellett volna gondolkodnom. Pedig egy jól összerakott mintaétrend megéri a pénzét, az biztos. Van itthon egy kiskönyvem még a házipatika.hu -tól, amikor az 5 hét 5 kiló programjuk ment. Van benne sietős és ráérős menü. Ezt régebben a kis diétabibliámnak tartottam, mert egyszerű ételek szerepelnek benne, és egy hölgy a hozzászólásában valahogyan így fogalmazott: - "azért szeretem ezt a diétát, mert nem kell elmenni a Csendes óceán partjára, hogy beszerezzem a szükséges hozzávalókat." - az idézet nem pontos, mert nincs nálam most a könyv, de a lényegéből látszik, milyen jól lett összerakva ez a kis könyvecske. És egyszer biztosan ráveszem magam, hogy az elejétől a végéig megcsináljam ezt az 5 hetes diétát. Lehet, most is elérhető ezen a honlapon valami hasonló fogyókúrás rendszer. Szóval megéri kitartani, ha egyszer úgy istenigazából odatesszük magunkat, és belevágunk egy fogyiba.

A másik, amit tapasztaltam tegnap, hogy a zabpehely remekül eltelíti a gyomrot, nem voltam éhes egész nap. Igaz, nagyon rá sem értem, mert takarítottam, hiszen hamarosan hazajönnek a lányomék a pici babával. Kb. egy-két hónapot maradok itt, majd ha hazamegyek, biztosan érződni fog ennek a két hónapnak az eredménye.

100.5 kiló voltam most reggel, és ez még csökkenni fog, merem remélni. 

Már szikrázóan süt a nap, pedig még alig múlt el 5 óra, nagyon meleg lesz. Készülj föl te is, igyál sok vizet, és ne erőltesd túl magad. Én még 8-ig pihizek, aztán indul a nap. :) 

A ma reggeli motiváló mondatunk a következő:

Ha egyszer belekezdtél valamibe, csináld végig, ne hagyj félbe semmit!

ui.: lehet, hogy most egy kis szünet jön, majd meglátjuk, mennyire leszünk elfoglaltak. Folytasd azt, amibe belevágtál, mert nem szabad semmit sem feladni. Van bennünk még elég tartalék, hogy meg tudjuk csinálni azt a bizonyos életmódváltást. Gondolj mindig arra, hogy van melletted valaki, aki fogja a kezed, és segít mindig, ha bajba kerülnél. :)

Hallgass meg egy dalt, és igyekszem én is veled tartani. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása