Együtt sikerülni fog!

A tükör legyen a jó barátod!

2022/06/12. - írta: RiaRia

woman-g2380e44dc_640.jpg

Kell néha az egészalakos tükör, amiben jól megmustrálhatjuk magunkat, szerintem. Nagyon hatásos tud lenni. Látjuk benne, hogy melyik testrészünkre hízunk leginkább.

Amit én sosem gondoltam volna, hogy hasra vagy combra így meg fogok hízni. Most, hogy jó sok kiló azért már ment le rólam, látom, hogy mennyire sok zsírsejt is van még a combomon, de még a hasamon is, amin igencsak dolgozni kell még. Érdekes módon a kézfejem, a lábfejem nem zsírosodott el, aminek azért nagyon örülök. Hát, a derekam formálódik, de még messze van az igazitól. Nem jó túl gyorsan sem fogyni, mert csak összeesik a testünk, és izmunk nem is marad. 

Fő a változatos étkezés. Tegnap nem ehettem meg a joghurtot, amit vacsorának szántam magamnak, mert akkor már nem lett volna eléggé variálva az ételsorom. Így 3-4 db kenőmájas kenyeret ettem meg tejjel. Most jönnek a zöldségek és gyümölcsök bevezetése, mert már barátságosabb áron lehet kapni őket, mint egy hónappal ezelőtt. A hüvelyeseket most én sem eszem, mert a kismama, az anyuka nem eheti a szoptatás miatt, ezért ezek kimaradnak egyelőre. Lájtosabban főzök mint eddig, hogy ugyanazt tudjuk enni, nem főzök kétfélét, mert idő sincs rá. 

Most nem izgat a súlyom, mert érzem, hogy jól eszem, erre van szüksége a testemnek, de azért kíváncsian várom a szerda reggelt. Sajnos, nem lehet csak úgy leszokni valamiről, ami már évek óta a részünk volt, nem lehet elhagyni rossz szokásokat hirtelen, bármennyire is szeretnénk. De már látom, az idő nekem dolgozik, és ha nem adom fel, sikeres lehetek. 

Visszatérve az egészalakos tükörre, mindenképpen alkalmazni kell, mindennap többször is felmérhetjük a szemünkkel, hogyan is állunk a zsírsejtekkel. 

A mai soron következő motiváló mondatunk ezért az lesz, hogy:

Mindennap nézd meg magad a tükörben, és csak akkor gyere el tőle, ha tetszel magadnak! Keress mindig valamit, ami tetszik rajtad. Vagy a mosolyod, vagy a tekinteted, vagy éppen az egész tested összhangja is lehet ez éppen. 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása