Együtt sikerülni fog!

Betegség...

2022/06/21. - írta: RiaRia

sea-ge501e734d_640.jpg

Tegnap szinte semmit sem ettem. Lebetegedtem. De előtte való nap mértem magam, és tartom a 97.5 kilót. Most nagyon kíváncsi vagyok, holnap vajon mit fog mutatni a mérlegem?

Láz és hasmenés, szinte teljesen kikészített. Még ma sem vagyok jól, gyorstesztet kell csinálni, remélem, hogy azért a covidot nem kaptam el. Szerintem gyomorrontás vagy valami hasonló lehet, de el vagyok szeparálva a kisbabától, nehogy ő is beteg legyen. És én már kezdtem azt hinni, hogy vége a vírusoknak, főleg nyáron! De nem! Mindig van valami, ami bezavar.

Még egy erőleves kis hányada sem maradt meg bennem tegnap, egész éjjel több, mint 38 fokos lázam volt, és nappal a rekkenő hőségben is fáztam.

Holnap mindenképpen van mérlegelés, tegnap ugye koplaltam szinte, ma ehetek egy kis főtt krumplit, holnaptól pedig vissza lehet vezetni a húsokat és a tejtermékeket, ha bírja a gyomrom.

Utálok beteg lenni, mert mindent felborít. Kiesek a megszokott ritmusból, és most még étvágyam sincs. Ettem egy kis ropit hajnalban, de csak pár darabot. Nem esett jól, de talán bennem marad, és megjön vele az étvágyam is.

Ha holnap időben fel tudok ébredni, megírom a heti mérlegelés eredményét, jó lenne azért 97 kg-osnak lenni már. De ne siettessük az időt, rohan az magától is...

Remélem, hogy te is jól haladsz az életmódváltásoddal, és sikereket könyvelhetsz el magadnak! Most még nincs bennem elég szufla, hogy többet írjak, de drukkolok neked, és magamnak is mindenképpen. :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

"Aki hajlandó körülnézni, mindenütt meglátja a virágokat." (Henri Matisse)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása