Együtt sikerülni fog!

Miért nem állt le a fogyás üteme?

2022/06/26. - írta: RiaRia

flowers-g74375eba7_640.jpg

Való igaz, hogy most, az utóbbi egy hónapban rekord mennyiségű súlyt vesztettem. Majdnem 10 kiló fogyás az semmiképpen nem mondható egészségesnek.

Az is igaz, hogy beteg lettem, de a betegség számlájára csupán 1.5-2 kg fogyás tudható be egy hét alatt. De mi történt addig? Szerintem a szervezetem meglepődött, hogy másképp kapja az ételeket, mint eddig. Eddig folyamatosan ettem, ezt nem tudom letagadni sajnos, mert ez az igazság. Most meg azt tapasztalta, hogy naponta 3x van étkezés, semmi cukor, semmi nasi nincs közte, és meglepődött, hogy ez miért is van? Meglepődtek a zsírsejtek is, hogy huzamosabb ideig bombázva lettek jó minőségű ételekkel, ezt ők nem tudták hova tenni, így megadták magukat, és elindult a fogyás üteme, ami meg sem állt idáig.

Most már kezdem összeszedni magam, és érzem, hogy visszajöttek kilók, de még mindig kímélő diétán vagyok, úgyhogy csak szerdán dől el, hogy ez igaz-e. 

A másik, amiért nem állt le a fogyás, hogy sok vizet ittam. Még többet kellene, mert ebben a hőségben még ez is kevés, de a sok folyadékfogyasztás szintén segíti a fogyást. A harmadik, hogy mindig betartottam, hogy mennyit ehetek. Kisebb tányérban ettem, amire nem fér el olyan nagy mennyiségű étel, mint egy nagyobbra. Szóval az adagok is kisebbek voltak. Nem irigykedtem, amikor a lányom evett két étkezés között is, hiszen ő szoptat, neki kell a plusz energia. És, ami még számít, hogy ízlettek azok az ételek, amiket ettünk. Rém egyszerű volt a menünk, pl. kenőmájas kenyér vacsorára sok-sok zöldségfélével, teával. És, időben tértünk aludni! Ez külön említést érdemel, mert én otthon egyedül, volt, hogy éjjel fél háromkor is a netet bújtam. Szóval a rendszeres alvás is sokat segít. Reggel így már 5 óra körül felébredek, és káprázatos a légáramlat, csodás szellő jön be az ablakon, jó érzés felkelni az ágyból. Ilyen apróságok is számítanak.

Szerintem olyan nincs, hogy valamikor ne állna le a fogyás üteme, mert nem fogyunk egyformán sohasem. Sőt! Meg is állhat a fogyás, ami mindenki rémálma, de hát, ez van, tenni kell ellene. Szerintem most nálam épp az van, hogy a szervezetem össze kell, hogy kapja magát, hogy tovább tudjon fogyni majd. De még így is 100 kg alatt vagyok, szerintem, és ez szuper, mert már nagyon régen nem volt ilyen.

Még valami. Én nagyon stresszes típus vagyok. Itt viszont stressz nélkül élem az életem, nincs ami miatt idegeskednék, nincsenek problémáim, amiket gyártanék magamnak. A stressz az borzasztóan hizlal, ezt tudni kell hozzá. Nem csoda, hogy ragaszkodtak a zsírsejtek hozzám. Rengeteg emberrel ismerkedtem meg, mind nagyon közvetlen, és aranyos természetű. Megyek egyedül is a városba, sétálni, boltba menni, csak úgy szétnézni az utcákon. Azt hittem, ilyet én nem tudok. Azt, hogy önfeledten sétálok, és minden cél nélkül nézelődök a városban. A lelkivilágomnak is jót tett a változás. Hogyan lesz ezután? Folytatom ugyanígy, mert ez jó hatással van rám.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Találj ki számodra élvezetes elfoglaltságokat, tervezz, ötletelj, és meglátod, az életed egyszeriben megváltozik a jó irányba. :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása