Együtt sikerülni fog!

Tanulni szeretnék sok mindent.

2022/07/12. - írta: RiaRia

ocean-g99fc46fe8_640.jpg

92.5 kiló vagyok ma is, nézem a kalóriabázison a grafikonomat. Június 22-én állítottam be 96 kilóval, úgy indultam. Ma július 12-e van, és 92.5 kiló vagyok, bőven alatta annak, aminek kéne lennem. (Három hét alatt fogytam = 3.5 kilót).

Csak holnap kellene 93.7-nek lennem a grafikon szerint, és csak kb. hó végefelé kéne elérnem a 92.5 kilót. Kicsit megelőztem önmagam. 

Tegnap is egy jó kis túrán voltunk, jól kifáradtunk, legalábbis én hasznavehetetlen voltam már este. Most is csak 7-kor ébredtem, az 5 óra helyett, de ki kellett pihenni a fáradalmakat. 

Most már megbékéltem a súlyommal, örülök, hogy övet cseréltem, mert sokkal klasszabb viselet, és jól tart. Ami egy kicsit elkeserít, hogy még mindig nem tudok tornázni. A gyógytornának örülök, mert alig találni olyan gyógytornászt, aki fogad, és Gabit nagyon szeretem, már dolgoztunk együtt, csak jött a vírushelyzet, és akkor nem dolgozott. Kicsit távol lakik tőlem, lehet, gyalogolni is fogok, mire hozzá elérek, de ez csak jó. Havi egy óra van beütemezve, a többit majd megbeszéljük. Eléggé be vannak feszülve az izmaim, és a ruganyosságomon is javítani kell, meg a helyes testtartáson, meg a járás minőségén. Lesz dolga velem, biztosan. De nagyon örülök, hogy járhatok hozzá! :)

Elkezdtem minden téren spórolni. Nemcsak a pénzzel, az időt is jól szeretném beosztani, és főleg hasznosan. Ezért kelek korán (kivéve a mai napot), a reggeli 5 óra az nekem az ideális. Itt, a lányomnál már 21 órakor aludni megyünk, de otthon még megnyújtom egy, vagy másfél órával. Talpmasszázst szeretnék tanulni, valamilyen tanfolyamot elvégezni, és este gyakorolni magamon otthon. Nagyon hiszek benne, méregteleníteni is tudja a szervezetet, a salakanyagok távoznak. Ezenkívül még a masszírozást, a masszást is egy kicsit szeretném tanulmányozni. Akupresszúra, ilyesmi is érdekel. Szóval vannak terveim, és remélem, hogy meg is tudom őket valósítani. :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Tanulj minél tovább, lehet ez a fogyással is kapcsolatban, a lényeg, hogy képezd magad, mert jó hatással lesz rád. :)

ui.: - Most talán megállapodik a súlyom, de semmi sem biztos a mai világban. Igyekszem figyelni magamra, te is figyeld a tested, mikor mit szeretne veled tudatni.

 

 

komment
süti beállítások módosítása