Együtt sikerülni fog!

A drasztikus fogyás sosem volt kifizetődő.

2022/07/28. - írta: RiaRia

woman-ga0b7ca97d_640.jpg

Itt lavírozok 94 kiló környékén, mindig mondom magamnak, hogy nem szabad visszaszedni a szépen leadott kilókat. Óriási sikerélményem volt tegnap, mert egy csomó ruha rám jött, olyanok, amiket már régen leírtam, amiket már ki akartam dobni.

Megint összeírtam az álmaimat, jó sok jött össze. Szeretek ilyet csinálni, mert jó olvasni őket, mindig eszembe juttatják, mikor mit kell tennem. Egészen más álmaim vannak most, mint voltak kb. öt évvel ezelőtt. Elhatároztam, hogy körülbelül 95 kilóig engedem, hogy felhízzak, és itt szeretnék maradni, amíg újra erőt nem érzek egy újabb hullámhoz, ami leviszi majd a kilókat rólam. 

Olvastam a drasztikus fogyásról valahol, hogy milyen káros hatással van a szervezetünkre, és az életünk további kimenetelére is. Sokkal könnyebben betegedünk meg, mert az immunrendszerünk is leromlik, és főleg az izmaink épülnek le ilyenkor, és ennek milyen súlyos következménye van, főleg idősebb korban. - "HASZNÁLD, KÜLÖNBEN ELVESZÍTED!" -, ez a mondat az izmainkra vonatkozik. Nem kell nagy erejű testmozgásra gondolni, inkább arra, hogy rendszeres legyen a mozgás, elég a rendszeres napi séta, ez már jó irányban változtatja az izmaink hatékonyságát. Nem beszélve arról, hogy csinosabbak, formásabbak leszünk, ha nem építjük le az izmainkat, hanem ügyesen eddzünk, így olyan módon változik meg az alakunk, hogy az már kívülről is szépen látszik. 

 Azt is megfigyeltem, hogy amivel többet foglalkozunk, az hatékonyabb az életünkben. Persze ennek nem kell más rovására mennie, de például mostanában én is többet kezdtem írni a blogba is magamról, és ez azzal is jár ugye, hogy többet foglalkozom az életmódváltással, igyekszem okosodni, tanulni mindenfélét, hogy hatékonyabb lehessek. Az igaz, hogy ha valamivel többet foglalkozunk, akkor mást kicsit elhanyagolunk, de ha ügyesek vagyunk, ezt hamar észrevesszük, és így nem lesz egyoldalú az életünk. 

Tegnap elég sokat tornáztam, egyszer 15 percet, és másodszor meg megcsináltam egy 30 perces extra edzést, ami nagyon jólesett, de észrevettem, hogy a bokám egy kicsit bedagadt. Lehet azért, mert sok álló gyakorlat volt az edzésekben, nem tudom, de ma kímélem magam egy kicsit, hogy újra formában legyek majd.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Írd össze, hogy számodra mit jelent az életmódváltás. Mi tartozik bele szerinted, és az életedben jelen vannak-e ezek a tényezők? Ha igen, akkor jó úton haladsz, képezd magad, hogy minél jobban megértsd, mit kell tenned ahhoz, hogy ez hosszú távon is megmaradjon.

ui.: - Mától beindul, amit már régen kitűztem magamnak, a salátavacsorák ideje eljött. Minden este salátát fogok készíteni vacsira, ez bőven fedezi a szükségleteimet, hiszen napközben is eszem eleget. Próbáld ki te is! :) Kezdd könnyű salátákkal, később jöhetnek a bonyolultabb és kalóriadúsabb saláták is. Nem boszorkányság az elkészítésük, arra figyelj, hogy a számodra legyen ízletes, és akkor jóízűen fogod majd elfogyasztani őket.

Hallgass meg egy dalt, és ébredj vidáman! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása