Együtt sikerülni fog!

Tudj mértéket tartani mindenben!

2022/08/09. - írta: RiaRia

owl-g80ed2b297_640.jpg

94 kilóval indulok neki a holnapnak, most este tíz óra van, és kedd. Kevesebb vagyok, mint reggel voltam, ki érti ezt? Vagy rossz a mérleg, vagy más oka lehet, nem tudom.

Azt hiszem, hogy az egész súlyleadásnak, az egész fogyókúrának, életmódváltásnak az alfája és az omegája, hogy tudjunk mértéket tartani. És ez nemcsak az evésre vonatkozik, minden másra is, hiszen semmiben sem jó, ha elvetjük a sulykot. Amikor tervezed a napodat, mindig gondolj arra, hogy lassan egyél, ne habzsolj, van, illetve kell hogy legyen annyi időd mindig, hogy kényelmesen megreggelizz vagy megebédelj. A másik sarkalatos pont épp az időgazdálkodás, mert ha semmire sem jut időd, hogyan is várhatod el, hogy működjön a diétád. Mindennel mindig azért nem tudunk foglalkozni, ezért kell a jó időgazdálkodás. Ma nekem is csúszik a tervem, nem tudtam jól kiszámítani mire mennyi időm fog elmenni. Ilyenkor, este tudok másnapra tervezni, vagy reggel, mert akkor lényegesen több szabad percem van.

Mostanában ez a szlogenem, hogy: - Ha kevesebbet eszem, egészségesebb leszek. - Sokszor ez a mondat sem állja meg a helyét, de arra buzdít, hogy ne faljak fel egy egész elefántot egyszerre. A Zitával való tornázás arra mindenképpen ösztönző volt, hogy azért az edzést kihívásnak tartom, és megpróbálok ugyanúgy 30 napos edzéssorozatot betervezni magamnak. Ez csak szimplán annyit takar, hogy minden napra kell valamilyen mozgást beiktatnom a napjaim közé, és minimum 15 perc kell hogy legyen, ahogy azt megszoktam. Még szoknom kell a nagyobb intenzitású tornákat. 

Tehát, mint a cím is utal rá, - Tudj mértéket tartani mindenben! -, és nagyot profitálhatsz, ha be tudod tartani ezt a felszólító mondatot. 

Főleg dinnyét ettem ma, talán azért is mutatott kevesebbet a mérleg, mint reggel. De valami nincs rendjén vele, mert kétszer kell ráállni, hogy egyszer eredményt mutasson. Lehet, merül az elem, ki kéne cserélni. Jobban szemügyre vettem a mérlegemet, és rájöttem, hogy ez is egy spéci mérleg lenne, mert valahogyan lehetne szinkronizálni a telefonommal, és akkor több minden értéket tudna mutatni. Csak olyan régi a mérleg, hogy már elfelejtettem, hogyan és mi módon működik.

Amit még kitaláltam holnapra, az a helyes pihenés, a lazítás. Nem szabad sosem túlfeszíteni magunkat, mert visszaüt, mint a bumeráng. Most kénytelen vagyok éjfélig fent maradni, mert nem végeztem mindennel mára, így kicsit csúszik a napirendem is. Mindig okoskodni kell, hogy amit elterveztem, azt meg is tudjam valósítani. Holnap kiderítem, hogy mi a baja a mérlegnek is. 

A mostani motiváló gondolatunk a következő:

Mindig légy jókedvű, vidám és lelkes! Talán ennyi elég is ahhoz, hogy a holnapi napodat be tudd tervezni te is. Ha fenn tudod tartani a jó alaphangulatodat sokáig, garantáltan pozitívan hat a diétádra is, hiszen ha boldognak érzed magad, akkor mindig könnyebb dolgod van minden másban is.

ui.: - Ha bölcs módon mértékkel tudsz élni, ha mindenben tudod tartani a mértéket, olyan kincs birtokában vagy, hogy el sem hinnéd. Úgyhogy mindig olyan életmódra törekedj, amiben jól érzed magad, és a többi adni fogja magát, jönnek majd a sikerek, jönnek majd az eredmények szépen sorban. :)

Hallgass meg egy dalt, ha még ébren vagy. :) Pihenj jót te is, szép álmokat! :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása