Együtt sikerülni fog!

Ilyet nem szabad csinálni!

2022/08/27. - írta: RiaRia

scale-gc3a481f7c_640.jpg

Hát, most elhatároztam, hogy 3 teljes napig nem eszem! Persze ez csak vicc, mert ilyenre nem vagyok képes, de van ennek bizony apropója, amiért írtam. 

Visszajött 3-4 kiló, aminek borzasztóan nem örülök, de a hibás is csak én vagyok, nem figyeltem magamra. Tudom, ilyen ezután is lesz, és  nem kell annyira szívemre venni, de azért a figyelmeztetések ellenére sem figyeltem erre, az már nagy hiba. Ilyet nem szabad csinálni!

Nem is tudok hirtelen mit írni. Írhatnám, hogy mi ez ellen a teendő, hogyan kell kikerülni ilyesmit, de ha az eddig leírtak nem segítettek, akkor kár az egészért. Nagyon haragszom most magamra, amiért ilyen felelőtlen voltam, főleg hogy laborvizsgálat előtt vagyok. Igaz, szeptember végén kell mennem, de nézik a 3 havi vércukor értéket is, így nem mindegy. Pedig már milyen jól álltam! Most kezdhetek mindent elölről. Négy kilót ledolgozni már elég melós dolog, főleg, hogy mindenem fáj, leginkább a hátam és a derekam, amivel el kell mennem a reumatológiára.

De mozogni mindenképpen fogok. Ha kicsit is, akkor is. Van egy kezdő- és haladó gerinctorna dvd-m, kezdetnek ezek nagyon jók lesznek, többet úgysem bírok. Megtaláltam 3 db jóga dvd-t, meg van egy energetizáló program, amin tai chit tanítanak, hát, erre már tormáztam, és nagyon jó hatással volt rám. Ezt is beveszem a programba. Elég sok dvd-t találtam, de többnyire olyanokat vettem korábban, amire ma már nem tudok ugrálni. Így azok egyelőre félre lesznek téve. 

Nos, az étrend az, ami a sarkalatos pontja most a fogyómnak. Írtam a kalóriaszámolást, és csak ez a járható út. Később lehet váltani, de most még szükségem van rá. Rossz volt beírni a kalóriabázisba a súlyomat, amikor láttam, hogy kiírta, hogy híztál....X kilót. Még ruhát nem próbáltam, de nem is merek. 

A menüm a következő mára:

Reggelire vajas kenyeret ettem paradicsommal és paprikával, tízórai egy db narancs, ebéd csirkeaprólékleves lesz, hagymás krumpli és egy db virsli, a vacsora pedig gríz, és az utóvacsora pedig egy db alma.

 160g a szénhidrát, 33g a zsír, és 35g a fehérje, ez elég kevés (mármint a fehérje). Összesen = 1052 kcal. 59% szénhidrát, 28% a zsír, és csak 13% a fehérje, így lehet, megeszek két virslit az egy helyett délben. 

Nem bonyolult így a kalóriaszámolás, ha van segítség, csak csinálni kell. Nem szabad kihagyni egy napot sem.

Most először váltottam ki a háziorvostól a három havi gyógyszeremet egyszerre, és le voltam döbbenve, több, mint 20.000 ft-ba kerültek a gyógyszerek. Hát, ez borzalmas, és ezeken felül szedek még külön gyógyszereket. 

A mai motiváló mondatunk a következő:

"A falak, melyeket magunk köré építünk, hogy távol tartsák a szomorúságot, kizárják az örömöt is:" (Jim Rohn)

ui.: - Remélem, minél kevesebbszer írok ilyen lehangoló tartalmú bejegyzést, ami a súlyommal kapcsolatos. Persze, mindenki inkább a sikereknek örül, mint a balul sikerült dolgainak, de ez is ugyanúgy benne van a pakliban, sajnos. És most ezt húztam ki a pakliból, amiben jócskán én vagyok a ludas. Nem is akarom a felelősségemet elhárítani, csak kicsit megdorgálom magam amiért így elhagytam magam. Talán a jövő hét jobb lesz, ha sikerül mindennap számolni a kalóriát, és ugye nem elég kiszámolni, be is kell tudni tartani.

Hallgass meg egy dalt, legyen szép a mai napod is. :) 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása