Együtt sikerülni fog!

Kezd alakulni a fogyásom.

2022/08/30. - írta: RiaRia

hd-wallpaper-ge0f6b643f_640.jpg

Most vagyok 95.5 kiló, lement jó két kiló, amióta nem írtam. Nem értem én a szervezetem működését, mert sütöttem is sütit tegnap, és elég alaposan be is laktam belőle, mégis fogytam. Igaz, hogy a sütin kívül nem sok mindent ettem. Ez is bőven elég volt, ami a szabályok megszegését illeti.

Rengeteg cukor volt a sütiben, és inni is üdítőt ittam, bár ez édesítőszeres volt, nem tartalmazott hozzáadott cukrot. Nagyon örülök ennek, hogy lement két kiló, mert már megint a 100 kiló felé tartottam. Igyekszem is odafigyelni magamra ezután. Nagyon nem jó érzés hízni, és nagyon nem jó érzés, amikor vétek a szabályok ellen. Mivel az új grafikonom szerint ugye 30 deka van  beírva heti fogyásnak, most ezzel a súlyommal egész jól állok. 

Beterveztem a mai menümet is:

Reggelire 2 db tükörtojást eszek rozskenyérrel, paprikával, paradicsommal, a tízórai egy db narancs, az ebédem húsleves tésztával, pörkölt rizzsel és uborkasalátával, az uzsi egy db alma, a vacsorám 2 db virsli, rozskenyér és az utóvacsi egy db alma. Ez összesen = 1365 kcal, ebből a szénhidrát 162 g, 46 g a zsír és 75 g a fehérje. 48% szénhidrát, 30% zsír és 22% a fehérje.

Inni most már csak citromos vizet iszom, és gyógyteákat. 1500 kcal van betervezve egy napra, úgyhogy bőven alatta vagyok, ez szerintem normális étrend mára. Nem hinném, hogy éhes leszek, bár ez majd napközben derül ki. Ha éhes lennék, akkor is mielőtt eszem valamit, inkább iszok egy jó nagy pohár vizet, ez is telít, és lehet, hogy csak szomjas leszek inkább. Ki kell deríteni majd, hogy mi az éhség oka. De így, hogy többször eszem kevesebbet, talán elkerülhető a falásroham.

Nagyon nem jó, ha visszahízunk, mert külön munka leadni a fölös kilókat, és akkor még csak ugyanott vagyunk, ahonnan indultunk. Most hálás lehetek a szervezetemnek, hogy így reagált, és lassan megközelítem újra a 94 kilót, ahonnan nem akart lejjebb menni a mérleg mutatója. Valamit újra ki kell találnom majd, hogy beinduljon az igazi fogyásom. Most egyelőre örülök, és nagyon próbálok figyelni magamra. 

A mai motiváló mondatunk a következő:

Mindig figyelj a részeredményekre, nagyon sok mindent elárul az étkezési szokásodról. Inkább egyél többször kevesebbet, mint egyszerre sokat. Így kíméled a szervezetedet, és jobb a tápanyageloszlás is.

Ui.: - Végül annyit írhatok biztatásként neked is, meg magamnak is, hogy ha naponta méred a súlyod, az rendben van, kiderülnek az előző napi turpisságok, vagy az, ha helyesen étkeztél. :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása