Együtt sikerülni fog!

Fordítsuk komolyra a szót!

2022/10/04. - írta: RiaRia

woman-g4e7c59829_640.jpg

Nincsenek további engedmények, nincs további lazsálás, 1000-rel a fogyásra koncentrálok, ha sikerül, ha nem. Komolyan veszem a fogyást, az egészségem a legfőbb tét, nem is az, hogy mennyit fogyok épp egy hét alatt, bár ez is meghatározó azért.

El kell ismernem, hogy mostanában nincs semmiféle kitartásom. Ez megnehezít mindent. Nagyon fogok figyelni arra először, hogy csakis akkor egyek, amikor az elő van írva. Kb. 1500 kcal-nál nem akarok többet enni, és csak muszáj kalóriát számolnom, ha akarom, ha nem. Nem sikerül megúsznom ezt, pedig most éppen a hátam közepére kívánom. No, nem baj, fogok én még ennek örülni biztosan! :)

Amikor csak tudok, írok majd a blogba is, mindegy hol tartok éppen, és ha lesznek is kilengések, mindig folytatni fogom, mintha mi sem történt volna. Eddig minden kudarc visszavetett a fogyóban, vagy abbahagytam mindjárt, vagy elkezdtem alkudozni magammal, ami sehová sem vezetett. Mától nagyon-nagyon komolyan veszem ezt az életmódváltást, mert tulajdonképpen az kéne hogy legyen, nem fogyókúra. 

Elkezdek napi szinten gyalogolni, tegnap már tornáztam (tai-chi), és még ha nem is esett valami jól, de hatásos volt, mert észhez térített egy kicsit. Nincs megállás most már, nincs visszaút, nincs semmiféle engedmény, mert csak a rossz útra tévedek mindig. Nagyon szigorú leszek magamhoz abban a tekintetben, hogy CSINÁLNI KELL !!!

Szóval, mozgás, kalóriaszámolás, és nyugi van, nem izgatom magam, hogy éppen mennyi is a súlyom, csinálom folyamatosan, csak jönnek majd az eredmények egymás után. Ha emelkedne a súlyom, azt azért észreveszem, és mindjárt változtatok valamin, ügyesnek kell lennem ezen a téren. Nincs többször olyan, hogy - no, majd hétfőtől kezdem a fogyót!, vagy - ha elérek bizonyos súlyt, akkor ehetek egy kis csokoládét. Apropó csokoládé! Hát, erről bizony mától teljes mértékben le kell mondanom. Ettem eleget belőle ahhoz, hogy tudjam milyen íze is van, és volt, hogy túl is ettem magam. Ennek ezennel VÉGE! Nincs, nem létezik a számomra, befejeztem vele a kapcsolatot. Muszáj ezt csinálnom, mert ez a ludas mindig a visszahízásban. Meg a sok rossz zsír és a sok rossz szénhidrát. 

Történelmi ponthoz érkeztem mára, ha érdemben fel akarok mutatni valamit magamnak, akkor itt kell megálljt parancsolni magamnak. Lesz ami lesz, történik aminek történnie kell, egy életem, egy halálom, dűlőre kellett jutnom magammal kapcsolatban. Egyszerűen meguntam, hogy komolytalan vagyok, és nem lehet rám számítani, ha fogyóról van szó. Előszedtem az összes noteszt, amibe fogyással kapcsolatban írtam okos dolgokat, és ahogy kezdtem most olvasni, nagyon sok okosság van bennük, csak nem sikerült alkalmazni őket hosszabb távon. 

A cél még mindig az, hogy első körben jövő év május végére elérjem a 85 kilót. A többit majd akkor betervezem, ha sikerül ezt elérnem. Ez 8 hónap!!! Ha 2 kilót fogyok egy hónap alatt, az ugye 16 kiló, akkor már elégedett leszek. De nem is kell annyit, csak átlagoltam egy kicsit. Úgyhogy nagyon komolyra fordítom a szót, és azt hiszem, hogy májusig nem is lehet velem másról majd beszélgetni, mint az életmódváltásról. No, nem baj, ezen is túl leszünk egyszer, kerül amibe kerül, tart ameddig tart. Minden időmet rááldozom most erre, és ezen kívül még a szépségápolás lesz az, amivel még foglalkozni fogok. Persze az otthonomat sem hanyagolom el, meg a család az első minden szempontból. De ami szabadidőm lesz, az mind megy az életmódváltásra.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Hidd el, hogy képes vagy megvalósítani a céljaidat, mert megvan benned ehhez a kellő tudás és a kellő energia!

ui.: - Hallgatom közben, míg ezeket a sorokat írom, Máté Péter-Most élsz című számát, és igencsak elgondolkodtat. Most van itt az idő, ha ezt is elszúrom, nincs több esélyem már a továbbiakban. Hallgasd meg te is, és ha van kedved, olvasd ezentúl is a blogot, hiszen még csak most jön a java, ha jól sejtem! :)

 

komment
süti beállítások módosítása