Együtt sikerülni fog!

Haladok tovább...

2022/10/04. - írta: RiaRia

personal-growth-gad03e36ea_640.jpg

Két kilóval vagyok most több, mint ahogy a grafikonon kéne lennem, de ilyen súlyingadozás ezután is lesz, az biztos, csak most ugye elhanyagoltam magam, ki lehetett volna védeni. 

Mindig két napi menütervet írok, megírom a másnapit is, hogyha valami közbejön és nem tudok főzni, akkor is legyen mit ennem. Úgyhogy kész a holnapi terv is, ez szerintem nem annyira egészséges, mint a mai, de egyelőre itt tartok, nincs túl sok ötletem, ami belefér a keretbe. Így is salátákkal pótolni kell a vacsit még, abban a legkevesebb a szénhidrát. 

Most el fogom olvasni, hogy mik is azok a rossz szénhidrátok és a rossz zsírok, hogy messze elkerüljem őket. A szépségápolással azért fogok foglalkozni, mert idősödöm, és a bőröm nem fogja tudni követni a fogyást. (persze ha lesz fogyás!). 

Leírom röviden, mit fogok enni holnap, ez is 1000 kalóriánál kevesebb, de biztosan kipótolom vagy az ebédet vagy a vacsit valamivel. Mindig 1000 kalóriára tervezek, ennyit még enged a kalóriabázis.hu is, hogy beleférjen még valami. Tudom, hogy fogok enni pl. almás rétest is, amiben cukor van, épp ma készülök csinálni, de ezt is betervezem majd szépen. Ha belefér a keretbe, a szénhidrát keretbe, akkor jöhet, minden kérdés nélkül. Még mindig jobb, ha betervezem és nyugodtan megeszem, mintha a menün kívül enném suttyomban, és nem is tudnám, mennyit ettem, és milyen hatással lesz rám. 

A holnapi menüm, röviden: (2. nap lesz)

Reggeli: 1 db lekváros palacsinta, 2 dl tej

Tízórai: 1 db alma

Ebéd: Húsleves tésztával, sajtos tészta

Uzsi majdnem mindig ugyanaz lesz, mint a tízórai: pl. most 1 db alma

Vacsora: franciasaláta.

Ez összesen = 937 kcal, 116g a szénhidráttartalom. (49% a CH, a zsír = 38%, a fehérje pedig 12%).

------

Kicsit több vagyok, mint 97 kiló, de már ma is tornáztam, és a gyaloglást is beépítem hamarosan. Ha lesz időm este, még több menüt kidolgozok, ha tudom, hogy mit fogok enni. Egyelőre abból gazdálkodom, ami van itthon, nem veszek semmit, kivéve, ha kell gyümölcs vagy zöldségféle. De egyelőre variálni fogom, amit itthon találok.

Még délután is fogok tornázni, ezt a tai-chit tudom csinálni egyfolytában 30 percig, és nincs izomlázam tőle, úgyhogy délután is megismétlem, sőt még estefelé is, az már jó másfél óra lenne mára. :)

Nagy most a lelkesedés és az izgalom is nálam, meglátjuk, mire lesz elég. Folytatása következik! :) 

 

komment
süti beállítások módosítása