Együtt sikerülni fog!

Kicsit változtatok az étkezési ritmuson.

2022/10/14. - írta: RiaRia

currants-ge46dbaea5_640.jpg

Sikeresen csatlakoztam Zitához, úgyhogy a torna része le lesz tudva a fogyónak, és már össze is állítottam a mai ételsort magamnak. :)

Egy kicsit kipróbálom az időszakos böjtöt, amit úgy fogok kivitelezni, hogy délig nem eszem semmit, déltől 20 óráig van az étkezés időpontja (8 órás időintervallumban), amikor is délben fogok enni, 16 órakor és 20 órakor. A menüsort mikor állítom össze, akkor még 5x-i étkezésre osztom be amit enni szeretnék, de később kialakul, hogyan is változik. 

A mai menüm:

Reggeli: 1 db félbarna kenyér, vajkrém, 1 szelet trappista sajt, 1 db sárgarépa, 3 db savanyú uborka, 2 db paprika, 1 dl tej.

Tízórai: 1 db narancs.

Ebéd: 1 adag (400g) húsleves tésztával, 1 adag (327g) krumplifőzelék 1 db tükörtojással.

Uzsi: 1 db alma.

Vacsi: 2 db sárgarépa nyersen, 3 db savanyú uborka, 1 db paprika, 1 db főtt virsli.

Ez összesen = 1140 kcal. 138g a szénhidrát, 39g zsír és 59g fehérje. (49% CH, 31% zsír, 21% fehérje)

Rengeteg teát fogok inni, és sok vizet. Lehet, csinálok egy smoothie-t, ez még belefér a keretbe, szerintem.

---------

Látható, hogy igyekeztem gyümölcsöt és zöldségeket is beiktatni, meglátjuk, hogy milyen hatással lesz rám, éhes maradok-e? Mivel este 8-kor van az utolsó étkezés, így ilyenkorra már kevesebbet tervezek, a zömét előtte eszem meg. Most már 1200 kalóriát iktatok be napi szinten, mert túl kevés volt az 1000 kalóriás variáció. Ebédre elég sok minden belefért, elég nagy mennyiségben, ki fogom mérni, és meglátjuk, mi fog kisülni belőle.

Már régen szemezgettem a böjtöléssel, most kipróbálom ebben a formában, remélem, hogy beválik. Megint fent maradtam éjjelre, most mindjárt 4 óra van, megyek kicsit pihenni, hogy ne legyek fáradt napközben.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ha egy kicsit éhes vagy, még nem dől össze a világ, nem fogsz éhenhalni. Ezért ki kell tudni bírni mindig a következő étkezésig.

ui.: - benne vagyok jócskán a kihívásban, megy a torna 1000-rel, és tegnap gyalogoltam is, szép idő volt, remélem eltart még egy ideig. Élvezetes volt sétálni, nem is siettettem a lépteimet, szép lassan nyugiban sétáltam jó félórát. Ennyit mindig ki lehetne bírni, csak rá kell készülődni. :)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása