Együtt sikerülni fog!

Nem is tudom, hányszor kezdtem bele a fogyóba már!

2023/02/10. - írta: RiaRia

hazelnuts-gf133cbf3c_640.jpg

Nem minden nap tudok gyalogolni, sétálni, de amikor nem megy, akkor próbálom kiváltani itthoni tornával. Nagyon nem dicsekedhetek, bár ment le rólam egy kis súlyfelesleg, de nem az igazi.

103 kiló voltam tegnap délután, most éjjel nem mértem magam. Már fél kettő van, de még nem tudok aludni. Nagy kalandnak nézek elébe, ha tudom tartani, amit beterveztem. Sajnos az édességek iránti rajongásom nem tud elmúlni, valahogyan azért fékezni kellene tudni, mert nem fogok eredményt elérni. 

Didergősre váltott a tél, ami nem baj, mert ez a dolga, de tavasszal inkább fogok tudni kimozdulni itthonról, mint most. Rájöttem, hogy nem mindegy, mikor eszek. Ha nem tartom be amit előírtam magamnak, akkor borul minden, jönnek fel a dekák, a kilók. Mindig beírom a kaloriabazis.hu oldalra mit is eszem. Ezt az egyet nem szeretném elhanyagolni, mindegy mi van, be kell írni, hogy miket ettem aznap. Amióta írom, sokkal könnyebb kibírni egy napot még édesség nélkül is. A megoldás nyilván ott van, hogy nem szabad kihagyni egy napot sem, de erre figyelmeztet az oldal is, mert ha kihagyok akárcsak egy napot is, elölről kezdi a beírt napok számolását, ami ugye rosszul esik egy kicsit, de teljesen jogos.

Ha bejönne a naponkénti gyaloglás, akár egy év alatt is le tudnék fogyni 30 kilót, mert elvileg beleférne. Sajnos, nemrég még nagyon brutál súlyra ment fel a mérleg mutatója. Egészen 106. 6 kilót sikerült elérnem, onnan kellett visszatornáznom magam. Az oka mindennek az, hogy egyáltalán nem figyeltem az étrendre. És ez nem is volt olyan régen, napokkal ezelőtt volt.

Néha nem értem miért nincs kitartásom. De van ezen a kaloriabazis.hu oldalon egy kihívás, - lefogyok2023! -, címmel, és csatlakoztam ehhez az ingyenes kihíváshoz. Gondolhatod, hogy van már tétje annak, hogy mindennap beírom, mit is eszek egy nap. Bárki csatlakozhat, elég jó húzóerő, azt garantálom! :)

Úgyhogy vannak még ötletek a tarsolyomban, amik akkor válnak valósággá, amikor tényleg képes leszek naponta felvenni a bakancsomat, és kimenni egyet sétálni a városba.

Meglátjuk! A két év, amit beterveztem így is, úgy is letelik, de nem mindegy most nekem, hogy velem együtt vagy nélkülem történik mindez. Hajrá! Menni fog ez! Gyerünk! :)))

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása