Együtt sikerülni fog!

Wow !!! :)

2024/06/15. - írta: RiaRia

wow-5761685_640.pngÉs tényleg! Már 100 kiló alatt vagyok! :) Igaz, az én mérlegem máshogy mért, mint amit gondoltam, de csak az elem merült le benne, és ma már 98 kilót mértem magamnak. Szuper! :)

Mivel késő van már és ma nagyon kifáradtam, csak pár sort írok. Itt nem szabad abbahagyni, amikor már lefelé megy a mérleg mutatója. A kalóriabázis.hu oldalon igaz, hogy 10 kilóval vagyok több, mint ahogy azt még régen beterveztem, de ma újratervezés lesz, mert így a helyes, mindig változtatni kell, ha közben máshogy alakul a dolog. 

Szóval, most már nem június 30-ig tervezek, hanem szeptember 30-ig. A cél, hogy szeptember végéig 90 kg alá kerüljek. Ez reális, gondolom, és lehet, nem is nagyon lenne megerőltető. Kb. 3 kilót tervezek be egy hónapra, amit le kell hogy fogyjak. Vagy kettőt, de azt tényleg biztosra!!! :)

Ez a terv, és most elég jól benne vagyok a ritmusban, olyan aha! élmény, hogy Igen!, ezt én meg tudom csinálni! :)

Sose add fel te sem a reményt, hogy ha valamit szeretnél elérni az életedben. A jelszó most az, hogy = semmit sem szabad visszahízni!!! Úgyhogy két cél is lebeg előttem, fogyni és megtartani, amit elértem!!! Figyelj mindig magadra és arra, ha benne vagy valamilyen jó szériában, hogy tudd ki is használni az előtted álló lehetőséget!

Megyek aluszkálni, azt mondják, hogy alvás közben is olvadnak szépen rólunk a kilók. No, hát csak rajta! Jó olvadozást kívánok a zsírsejtecskéknek!!! :)

Küldök még egy jó kis dalt, hallgasd meg, ha még ébren vagy! :) Találkozunk nemsokára! :)

Bye-bye! :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása