Együtt sikerülni fog!

Le fogok fogyni !!! :)))

2024/06/24. - írta: RiaRia

one-person-8742116_640.jpg

Képzeld el, le fogok fogyni! :) Ezt valahogyan érzem, ezt megérzi az ember lánya, ha elérkezik ez az idő, amikor elég érett már ehhez. Nincs most olyan nálam, hogy egy konkrét diétát követnék, csak az érzés egyre biztosabb, érzem és már tudom is, hogy le fogok fogyni. Nem egyszer, nem valamikor, hanem pont akkor, amikor ennek eljön az ideje, és ennek pont most jött el az ideje.

Ezt nevezik olyan "aha", érzésnek, vagy erre mondják, hogy igen!, most bekattant valami, aminek épp itt van az ideje. Hidd el, hogy nem beszélek butaságokat. Eddig csak azt éreztem, hogy le kéne fogynom, mert egyre inkább leszek beteg. De most nem azért érzem, hogy le fogok fogyni, hogy ne legyek beteg, hanem a szívemből érzem ezt, és tudom, hogy meg fogom tudni csinálni. Ez most elég jól hangzik ugye, de ki is fog derülni hamarosan, hogy beválik-e a megérzésem vagy sem.

100 kiló körül mozgok most, olyan 2-3 kiló mozog mindig fel és le, mikor milyen nap van, nem állandó a testsúlyunk sohasem. Úgy egy héttel ezelőtt határoztam el, hogy kb. az év végére szeretnék olyan 80 kilós lenni, tehát addig jó volna leadni azt a 20 kiló felesleget. Most nincs bennem semmi görcs, hogy na, akkor ezt most meg kell csinálnom, meg kell lépnem ezt a lépést, mert ha nem sikerül, nem leszek elég hiteles. Egyszerűen belül érzem, hogy ez most sikerülni fog, mert van bennem elég erő mindehhez. Mostanában csak néha tudok írni ebbe a blogba, mert nyár van, nyaralás van, és én is részese szeretnék ennek lenni, de hidd el, meg fogom írni, hogy sikerül-e megvalósítanom ezt a nem mindennapi célomat.

El sem tudod képzelni mennyi könyvön rágtam át magam, ami mind a fogyással van kapcsolatban. Fent lógtam mindig a neten, és egyre-másra csak kerestem a cikkeket a fogyókúrával kapcsolatban. Most ennek vége! Azért van vége, mert belül érzem, hogy le fogok fogyni, így nincs már szükségem több tudásra ezen a téren. Vagyis bizonyos szempontból elengedtem a fogyás problémáját az életemből, és ez jó, mert mint látod, eddig ez nem vezetett eredményre. El is árulom, hogy mi váltotta ki ezt az érzést, hogy most már tudom, hogy le fogok fogyni. Azt hiszem a felszabadultság az az érzés, ami kiváltotta ezt, az a felszabadultság, hogy már nem kell kalóriákat számolnom, nem kell dobozolnom ételeket magamnak, nem kell betartanom bizonyos fogyókúrás szabályokat, és így tovább, tehát elengedtem a fogyás szorító érzését, azt, ami eddig béklyóba kötött és egy új, egy felszabadult életet fogok élni ezután. Ennek egyenes következménye lesz a fogyás. Persze, jóhogy nem tudom megmondani, hogy mikorra fogok tudni lefogyni, tervem az van ugye, hogy kb. az év végére szeretnék 80 kilós lenni. (most vagyok 100 kiló körül !!!) A végső célom, olyan 70 kiló elérése, de ez csak távoli cél, mert nem akarok már olyan vékony lenni, mint amikor 58 kilós voltam. Változnak az idők, változok velük én is, és változni fog a súlyom is, mégpedig a jó irányba. Mindig, minden bejegyzésnél ezután írni fogom neked, hogy épp hol tartok, de nem sprintverseny lesz ez, nem igyekszem minél előbb lefogyni, csak tudom most már, hogy lesz elég erőm mindehhez. És ezért most jól meg is nyugodtam, nincs semmi kényszer bennem, nem kényszerít senki a fogyásra, nem szól senki azért, mert most még 100 kiló vagyok. (még én sem zaklatom magam ezzel a kérdéssel fölöslegesen az idegrendszeremet). Tudom, érzem, hogy eljött az ideje annak, hogy most képes leszek lefogyni. Én vagyok a leginkább kíváncsi minderre, és nem azért írom mindezt, hogy sok olvasót szerezzek magamnak ezzel a bejegyzéssel, csupáncsak megváltoztam a hosszú évek hatására, és érettebben tudom már nézni a fogyókúra kérdését. Hát, ez van, majd kiderül, hogy mi is lesz ennek a vége! :)

Hallgass meg egy jó kis dalt, hogy jókedved legyen ehhez a mai naphoz! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása