Együtt sikerülni fog!

Nem mindig válik be a nagy tervezgetés...

2024/06/25. - írta: RiaRia

chamomile-4751118_640.jpg

No, most ma lemértem magam, kereken 100 kilóról indulok, igaz, nem reggel mértem, de szerintem majdnem mindegy, úgyis csak hozzávetőleges az eredmény, mert mindig mozog a súlyunk. Nem akarok most matekozni, hogy azt a 20 kilót az év végéig milyen formában is kell tudni leadni, mert egyrészt nincs is túl nagy jelentősége, csak összezavar, másrészt pedig úgysem tudom szabályozni, hogy egy hét alatt mondjuk 2 kilót adjak le pontosan minden héten. 

Csak a cél a fontos, hogy év végére 80 kg-os legyek. Ez lebeg a szemem előtt, és lehet, hogy matekba sem jönne ki jól, mert túl drasztikusan kéne fogynom ehhez, de nem érdekel a matek most, csak az, hogy körülbelül megközelítsem a 80 kilót december végéig. Semmi különöset nem fogok csinálni, nem változtatok az étrendemen, azt eszem, amit szeretek és ügyelek arra, hogy soha ne egyem túl magam, mert szerintem itt szúrjuk el, hogy akkor jön majd a nagy falásroham, ha előtte koplalunk, ha előtte nem eszünk rendesen. Mértékkel mindent, mint ahogy azt már régen megmondták, ez vezet csak el majd a célomig. Fél évnél nem is tervezek sohasem előrébb, messzebb, mert szerintem semmi értelme, és ez saját tapasztalat is, hogy elkezdünk az álomsúlyunkra gyúrni, ez lebeg a szemünk előtt, és közben nem vesszük észre, hogy apró pici lépésekkel juthatunk csak el ide. Nincs semmi tervem, egyedül az van, hogy érzem, hogy meg fogom tudni csinálni, mert elég érettnek érzem már magam ehhez. Amit fogok csinálni, az az, hogy ruhapróbákat azt tartok, épp most is ezt csináltam, és szuperül rám jön a fürdőruhám, ami eddig kicsi volt, és ez azért is öröm, mert ez is cél volt ugye, hogy nyárra ebbe beleférjek. 

Sajnos, nagyon sok mindent kihíztam eddig, el vagyok látva ruhákkal, mert épp csak az a feladat, hogy szépen bele kell fogyni mindegyikbe, mert akkor van öröm és boldogság. :) Szóval a mérleg és a ruhák az egyetlen mérőeszközöm, még a konyhai mérleget is száműzöm egyelőre, mert eddig sem voltam képes méricskélni semmit, ezután sem fogok tudni. Nem tudom kik írják le a fogyókúra szabályait, de ilyen nem létezik szerintem, mert mindenki másképp képes fogyni, nem lehet senkit beskatulyázni egy bizonyos keretbe vagy szabályokba. Én el is felejtek mindent, ami nekem hátramozdító, amiről úgy érzem, hogy nem tesz jót nekem, azt hanyagolom, mert csak a probléma lesz vele, ha foglalkozom külön vele. 

Csapjunk is bele a közepébe, ahogy szokták mondani, indul az óra, ketyeg az óra, de nem stresszelem magam azon, hogy úristen, mindjárt itt van az év vége és én még mindig 100 kilós vagyok, hogyan lesz ebből december végéig 80 kg.??? Pont úgy lesz belőle, ahogy szeretném, mert mindent megteszek azért, hogy egyik napomról se mondjam el a nap végén, hogy ez kudarc volt, ezt nem volt jó átélni. Indul a buli, indul az igazi fogyásom, ami nem áll semmilyen praktikákból, vagy ha mégis lesz útközben ilyesmi, azt mind meg fogom majd osztani veled. Csinálom amit kell, csinálom a dolgom mindennap, és egy valamit azért betartok, ez pedig egy jól megírt napirend, ami szerint élem az életem. Ez segít mindig, hogy időben csináljam azt, amit kell. Ez is már régen meg volt írva, a napirendem, csak éppen eddig nem tudtam sehogysem tartani magam hozzá. Most pedig már tudom! Ez a különbség a régi énem és a mostani énem között. 

Mindig írok, ha tudok, most is csak azért tudok, mert ruhapróba van, és jöttem örömködni egy kicsit, mert azért kellenek ezek a sikerélmények, amikor sikerül valamit elérnünk az életünkben. Hát, ami a jelszó lehet, az az, hogy - Nem szabad sosem semmit visszahízni!!! -, ha már elértél egy súlyt, azt mindenáron próbáld meg tartani, mert a sorozatos visszahízás csúnyává teszi a bőrünket, ráadásul kezdhetjük az egész procedúrát elölről, és a kedvünk is elromlik, mert megint kihíztunk valamit, amibe pedig az előző nap még belefértünk. Úgyhogy sokadjára is HAJRÁ VAN !!!, belevágunk a közepébe, nekem a célom 20 kiló fogyás még az idén. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása