Együtt sikerülni fog!

Itt már az egészségem is a tét!

2016/01/26. - írta: RiaRia

heart-1133760_1920.png

Mint a kép is ábrázolja, a szívem a tét, újra bele kell vágnom egy átfogó programba. Mostanában úgy eszem, mint aki még nem látott kaját életében. Ezért is szuszogok már elég ijesztően, és alig tudok már járni. Az utcára is csak félve megyek, mert nehezen teszem a lábaimat egymás elé, csak óvatosan, lassan tudok menni. Ha olvasod amit írok neked, azt tanácsolom, hogy minél hamarabb fogj hozzá egy jól előkészített programba, mert később már nem lesz erőd hozzá. Nem szabad halogatni a dolgokat, az egészség nem játékszer, mint azt én olykor gondolom. 

Sajnos elértem a 100 kilót! :) Sajnos borzasztó! :(((

Tervem erre az évre:

2016. január 29-ére el kell érnem a 100 kg-ot, ugyanis most még 100.4 kg vagyok. 

2016. március 11-ig el kell, hogy érjem a 90 kilót.

2016. április 29-ig el kell, hogy érjem a 76 kilót.

2016. június 03-ig el kell, hogy érjem a 70 kg-ot.

2016. decemberében el kell érjem a 60 kg-ot. 

________________________________________

Ez a terv, mint látszik, hol gyorsabb fogyásra kényszerít, hol engedményeket adok magamnak, de így számoltam ki, így terveztem be, ez megvalósítható. A lényeg, hogy csak ezt az évet szeretném rászánni a végleges súlyom elérésére. Ha nem sikerül, menthetetlen vagyok, és csak magammal tolok ki. 

Még nagyon magam alatt vagyok, mert ma mértem először 100 kiló fölött, de ez rémes, mikor már voltam régebben 80 kg is, akkor kellett volna jobban figyelnem. Ebből a legnagyobb tanulság = sosem szabad abbahagyni a fogyókúrát, és ha már elérted az ideális súlyodat, akkor is szinten kell tudnod tartani amit elértél.

Hogy mit fogok enni? Jó kérdés! Még nagyon nem tudom, de minden étkezés után el kell teljen legalább 3 óra, amikor újra ehetek. Ez a legfontosabb szabály. Nincs ételkóstolgatás, nassolás, amikor itt az idő, akkor lehet csak enni. Tetszik a Testkontroll, vagy a Reformétrend, mert most egy kicsit vissza kell fognom magam. De ha ti is itt lesztek, együtt sikerülni fog! :)

Hallgassunk meg egy dalt, hogy jobb kedvünk legyen, majd hamarosan jelentkezem. :)

 

komment
süti beállítások módosítása