Együtt sikerülni fog!

A káposztaleves diéta

2016/07/21. - írta: RiaRia

ornamental-cabbage-779960_640.jpg

Mindig próbálkozom valamivel. Most rátaláltam a káposztalevesre, és a hozzátartozó diétára. A levest már meg is főztem, és túl vagyok az ebéden is. Meg kell, hogy mondjam, kár, hogy nem próbálkoztam korábban, mert kifejezetten ízlik a káposztaleves. Lehet, hogy meg lehet unni, de nyár van, itt van a zöldségdömping, mikor próbálkozzak, ha nem most. Nagyon kíváncsi leszek az eredményre.

A mindmegette.hu oldalon találtam rá egy követhető diétára, olvasd és próbáld meg te is, ha van hozzá kedved. Jó ízesítéssel remek zöldséglevesnek felel meg, és nagyon jól laktat.

Nem fogytam, örülhetek, hogy 98 kiló vagyok, mert jönnek este a falásrohamok. Most, hogy ezt a levest fogom enni, (van egy nagy fazékkal belőle), reménykedem, hogy fogyni is fogok. Már nagyon szeretnék 95 kg alatt lenni. Egy hét múlva kiderül milyen hatása van a diétának. Egyszerű, könnyű követni, szinte csak a levest kell enni, és betartani néhány szabályt. Július végére jó lenne elérni a 95 kg-ot. :)

Nekem könnyű dolgom van, mert szeretem a zöldségféléket, és én kicsit roppanósra hagytam főni a zöldségeket a levesben, mert így szeretem. Valaminek már eredménye kell, hogy legyen, és ez a diéta épp kedvemre való. Még nem próbáltam sosem, de már többször volt úgy, hogy megvásárolom a hozzávalókat, de szinte minden hozzávaló van itthon mindig.

Ha tetszik a diéta, és túlsúlytól szenvedsz, gyere, tarts velem, én kb. 3 hétig szeretném alkalmazni, hogy 8 kilót leadhassak, akkor lennék 90 kg. :) Gyerünk, vágjunk bele, sikerülni fog! :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása