Együtt sikerülni fog!

Mattot kaptam, de van még esélyem.

2016/10/06. - írta: RiaRia

chess-1151830_640.jpg

Mattot kaptam, és éppen saját magamtól. Ha értékelni szeretném magamat, csúfos vereséget szenvedtem a fogyókúrában. Mattot adtam saját magamnak. Volt több program még az idén is, amire beneveztem, mégis kudarccal végződött mind. Bennem van a hiba, mert az egyik program, ha végig is csinálom, rettentő nagy fogyást eredményezett volna egy hónap alatt. És csak követni kellett volna az utasításokat. Idő az kellett hozzá, mert csak ha rááldoztam volna az időm egy részét, és komolyan is vettem volna amit meg kellett volna fogadni, sikert értem volna el.

Tervem, hogy ezt az egy hónapos szuperprogramot újrakezdem, és kitartok a végsőkig. Nehéz, mert az elején még nagy a lelkesedés, majd egyre szűnik a hozzáállásom. Mivel nem akarok túlsúlyos maradni, ezért mindenképpen végig kellene csinálnom. Nehéz a sport része, mert a felét sem tudom annak nyújtani, ami fel van adva házi feladatnak. Még az étrend az a leginkább nekem való, ezt azt hiszem, hogy tudnám tartani.

98 kiló vagyok. Jó lenne már, ha fogynék, és tudnám is tartani, amit elérek. Ha nem szánom rá a fogyóra a megfelelő energiát, addig nem is lesz kézzel fogható eredményem.

Vagyis hajrá!!! :) Újra nekikezdek egy fogyókúrának. :)

 

komment
süti beállítások módosítása