Együtt sikerülni fog!

Enni, enni és enni?!

2016/11/01. - írta: RiaRia

dinner-399890_640.jpg

Enni, enni és enni! :( Ez volt az előző hét programja, sajnos. Nem tudom, ki találta föl ezt a falásrohamot, de kezdem unni. Főleg azt, hogy nem tudok uralkodni rajta. Csak a jószerencsének köszönhetem, hogy csak egy kilót híztam vissza. Elseje van, új hónap indul, én is összeszedem magam, és próbálok újítani. A terv marad a szokásos, főleg, amit az előző bejegyzésben felsoroltam, azokat eszem zömében. 97,1 kiló vagyok, kivárom, míg kialakul egy olyan rendszer az életemben, ami követhető.

Van egy tervem, amit bevezetek az étkezéseknél. Van ugye több variáció reggelire is, ebédre is, vacsorára is, 1.) - amit meg szeretnék enni, és az, 2.) - amit meg kell ennem, mert az az egészséges számomra. Tulajdonképpen csak a vacsoránál kell majd a következő tervet bevetnem: - Előkészítem azt az ételt, amit meg szeretnék enni, mert pl. azt eszi a család is, vagy arra vagyok éppen rákattanva, de nem egészséges nekem. Mellé teszem azt az ételt, amit beterveztem vacsorára, mert pl. kalóriában is épp passzol a napi étrendhez, vagy azt kell megennem, mert az az egészséges aznapra, így akkor járok jól, ha ezt eszem vacsorára. A két étel (de lehet több variáció is) kalóriatartalmát ki kell számolnom (de azt hiszem, már ránézésre is tudom, melyik a kevesebb), és csak akkor szabad ennem, ha elfogadom, hogy mindenképpen az egészséges étellel járok jól, mert jön az éjszaka, és nem szabad megterhelni a szervezetemet. A másik ételről le kell mondanom. Ez macerásnak tűnhet ugye, mindig vacsoránál két ételt kikészíteni, de ha belegondolok, nem jár sok időveszteséggel, és a végén én járok jól. Ma kezdem ezt a fajta összehasonlítást. Eddig ugye az volt, hogy este az egészséges kaja után még jól belakmároztam, mint aki sosem evett még.

Most még pluszban a régi kedvencemet is bevetem, hogy 18-19 óra után nincs több evészet. Ez az adu ász, mert ezzel az egy módszerrel is sokan fogytak már le.

Gyere, tervezzünk együtt, fogyjunk minél többet. Most a fél kiló/hét fogyás híve vagyok, ezt szerintem követni lehet, ha lesz egy kis kitartásom. Vagyis 2 kg egy hónap alatt. Ha még torna is lesz minden nap, egyelőre ennyi megszorítás elegendő. Folytassuk onnan, ahol épp abbahagytuk. :)

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása