Együtt sikerülni fog!

Most jön a java, indul egy újabb hónap.

2016/12/01. - írta: RiaRia

juice-1271881_640.jpg

98.4 kilóra ébredtem, ami nem rossz, 40 dekával vagyok több, mint kellene. Ma egy kis víznapot tartok, nyers zellert rágcsálok, és kefírt eszek zabkorpával. Ezeket váltogatom, mert a teljes víznapot nem bírnám ki. Nagyon örülök, hogy ha kis ütemekben is, de lefelé megy a súlyom. Folytatom a taktikámat, azt, hogy 3 naponként fél kiló kötelező fogyást kell elérni. Ha csak megközelítem, az is jó, nem lehet pont kisakkozni a fél-fél kilókat.

December elseje van, no, most jön a neheze, mert ugye eddig még csak-csak ingadozott a súlyom 1-2 kilót, voltam már 95-96 kiló közelében is. De ami nehéz az most fog jönni. Valamiért erről a súlypontról nem akar elbillenni a mérleg tovább. Pedig létezik 94 kg is, van 87 kg is, és van olyan is, hogy 62 kg is, ami szeretnék lenni. Most erre a hónapra különösen figyelnem kell, jön a karácsony, már gyakorolok sütni, és bizony megeszek egy keveset abból, amit sütök. Ezt ki kell küszöbölni, épp ezért vannak ezek a kis félig-meddig böjtös napok, hogy visszatérjek a súlyomhoz.

Bicajoztam 2-3 napot, de azután leálltam, pedig nem is volt izomlázam, tudtam 30 percet naponta a szobabicajjal mozogni. Ma ismét felpattanok a bringára, és próbálok minden nap 30 percet edzeni. Ezt muszáj, különben visszajönnek a kilók. Tehát a havi terv az, hogy ha véletlenül elkap a mohóság, másnap kompenzálni kell egy kis böjtös nappal. Plusz még mindennap a bicaj.

Tartsunk ki, sőt, most még bele is kell húzni, hiszen most jön a java. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása