Együtt sikerülni fog!

Időszakos böjtös napok jönnek.

2016/12/03. - írta: RiaRia

bunch-of-flowers-1329461_640.jpg

97.7 kiló vagyok ma, még napközben is, ez szuper, mert talán elindul végre lefelé annak a fránya mérlegnek a mutatója. Összeírtam magamnak, hogy mire alapozom a diétámat, azokat, amik kevés kalóriát tartalmaznak, és szeretem is őket. Elég egysíkú, de én már csak az ilyen monoton diétáknak vagyok a híve, illetve ez jön be úgy, hogy fogyok tőle. Részleges böjtös napokat iktatok most be, tartva a 3 napos időszakokat, ami látszik, hogy nem sikerül mindig, de sebaj, minden 3 nap után új vonalat húzok, és az akkori súlyomtól kezdődik mindig a számolás. A lényege, hogy egy idő múlva biztosan el tudom érni azt, hogy havonta lefogyok 4-5 kilót.

Leírom, hogy most hol tartok a diétás élelmiszerek változatosabbá tételén. Eddig mindig a zellerhez nyúltam, ha fogyni szerettem volna. Ez remek is, mert én szeretem. De túl egyhangú, és lehet, hogy ezért van este falásrohamom. Ezért a következőket vezetem be, és egy ideig csak ezeket variálom. Körülbelül a télen olcsón kapható zöldségfajtákra alapozok, és arra, hogy szeressem, és könnyen lehessen beszerezni. Mindig nézem az akciós termékeket.

Tehát:

zeller, karalábé, sárgarépa, zöldség+ a zöldje, zabkása, kefír+korpa, szója, műzli (házi), zöldségragu, zöldségleves, gomba, hal, alma, narancs, joghurt+búzakorpa, paradicsomlé, citromos víz amennyi belém fér egy nap, zöld tea, méregtelenítő tea, 1000-1200 kalória egy nap, 3x eszek egy nap (kivéve mikor a zellert rágcsálom, mert abból rengeteget lehet enni, mert telít és alacsony kalóriájú).

Ezekhez nyúlok akkor, mikor egy rossz napot kell kompenzálnom, azaz vissza kell szereznem a régi súlyomat, mert fölhíztam. Amikor amolyan "rendes" napom van, akkor is kihagyom az ebédet, illetve a fönti élelmiszerekből eszek, és este rendesen vacsorázom, hogy ne legyek éhes. Talán ez be fog válni. Mindenképpen ragaszkodni szeretnék ahhoz, hogy este 6-7 után már ne egyek semmit. Ez megy a legnehezebben.

Persze ott van mellé a mozgás, amit vagy csinálok, vagy nem, de szigorúbbnak kell ebben a tekintetben lennem magamhoz. Reggel 6-kor van ébresztő, és este 22 órakor alvás.

Ha sikerül egy ideig fogynom, az jó lenne, mert már unom, hogy egyhelyben topogok. Türelem kell, de abból aztán sok. Mindig az kell a szemem előtt lebegjen, mennyivel jobb a közérzetem már pár kiló leadása után is, és a torna után is. Ki kell tartani a végsőkig, ez nem csak diéta, hanem tényleg egy reform kell, hogy legyen.

Tarts velem továbbra is, remélem, neked jobban megy az összpontosítás, mint nekem. Én nem tudok gyorsan fogyni, és úgy látszik egyik diétatípús sem jön be, de ki kell tudnom alakítani a magam kis szabályait, amik működnek is.

Hajrá! :) Itt a december, jön az új év, előttünk a lehetőség, hogy nyárra vagy akár jövő karácsonyra is jó formába hozzuk magunkat. Türelem, kitartás és akaraterő kell hozzá.

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása