Együtt sikerülni fog!

Elég nehéz a kezdet.

2017/03/22. - írta: RiaRia

crocus-2139771_640.jpg

98.1 kilóra ébredtem, ami nagyon hatásosnak mondható, de eléggé nehezen viseltem a tegnapi napot. Különösen az esték a nehezek. Azzal nyugtatom magam, hogy megkapja a szervezetem a kellő kalóriát, így nincs mit aggódnom. Kicsit éhes vagyok, de ez sem mindig. Most elég gyengének érzem magam, igaz, még nem reggeliztem. Ez változni szokott, ha megeszem az első napi étkezést.

Az igazság az, hogy gyógyszereket szedek, és csak én vállaltam be nagy hévvel az Atkins diétát, fokozottan figyelnem kell magam. Mivel ezt a diétát eléggé hatásosnak tartom, ami a kilók apadását jelenti, még kitartok, hiszen csak az elején vagyok. Kevés vizet ittam, ez is okozhatja, hogy gyengébb vagyok, és nem aludtam ki magam elég jól. Későn mentem aludni, és így is csak fél hétkor sikerült felkelnem.

A tornát mára felfüggesztem, mivel nem vagyok erőm teljében, de amint lehet folytatom. Most ugye megint 100 kilóról kellett visszatornáznom magam, ami két nap alatt elég jól sikerült is. Nem fogok mindig ilyen ütemben fogyni, ez a diéta első napjaiban van csak. Még egy méregtelenítő teát bevetek a cél érdekében, de azt írja a könyv, hogy jó lenne ha nem innánk sem teát, sem kávét.

No, folytassuk onnan, ahol abbahagytuk, és legyünk kitartóak és türelmesek. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása