Együtt sikerülni fog!

Siker!!! :)))

2017/04/27. - írta: RiaRia

girl-408066_640.jpg

Szuper, most vagyok este öt órakor 96.6 kiló. :))) A gyaloglás is megtette a hatását, de tartom ma az étrendet is, viszont hátra van még a vacsora. És a nasi is! :) Jó eredményt várok holnap reggelre is, és örülök a mostani jó értéknek is. Nagyon figyeltem ma magamra, mert a 96 egy szimpatikus szám most, hogy a közelében járok. De az lesz majd a 62-es szám is, amikor már ott fogok tartani, hogy elérem a célom. Még ennél is kevesebb kellene, hogy legyek a magaságomhoz képest, 52 kg a javasolt érték. Hát, elég alacsony vagyok, de már nem törekszem arra, hogy ideális testsúlyom legyen, én 62-64 kilósan fogom szerintem nagyon jól érezni magam. Pláne, ha sikerül a tervem, és meg is tudom valósítani.

Most értem el arra a szintre, hogy újra gimnasztikázzak naponta. Van egy könyvem, amiben 300 gyakorlat van, most kezdtem olvasni, és igazi gimnasztikai gyakorlatok szerepelnek benne. Reggel-este 10-15 perc bőven elég kezdésnek, mert ugye rendszert szeretnék csinálni a tornából. Vagyis mindennapos gimnasztikai gyakorlatok lesznek a napirendemben ezután. Már kevesebb étellel beérem, kezdek jobban gondolkodni a diétáról, és annak minden előnyéről és hátrányáról. Nagyon a fogyóra fókuszálok, ez így nem a leghelyesebb. Más, fontosabb dolgok is vannak az életemben. De ha mindent jól csinálok, közben tudok fogyni is szépen, még ha lassabb ütemben is.

Változik a viselkedésem is, és a diétához való viszonyom is. Most ránézek a sok megsütött sütire, és elkönyvelem magamban, hogy nem szabad megennem, mert eszembejut a sok elherdált nap, hét, hónap, amikor is mindig visszahíztam. Nem szeretek már jojóeffektust átélni. Jobb szeretek fogyni szép lassan, folyamatosan. Ha nem is jön majd ki, hogy egy hét alatt egy kilót fogyjak, de havi 2-3 kg-ot illik leadni, ha az ember lánya fogyókúrára adja a fejét. Ehhez pedig koncentrálni kell, odafigyelés szükséges minden szempontból, és minden helyzetben.

Holnapra elérem valószínűleg a 96 kilót, ami már nagyon régen voltam. Meg is ünneplem egy citromos limonádéval! :) Ezt nagyon szeretem. És kellenek a jutalmak, a dícsérő szavak, és már érzem is, hogy fogytam jó 2 kilót. Ennyi már meglátszik, és gyakorlatilag is érzem, mert könnyedebb vagyok, jobban és rugalmasabban megyek az utcán, a járásom sem billegős, hanem kezd csinossá válni. Ezek apró dolgok, de az apró dolgokból lesznek a nagyobb dolgok, amik már jobban számítanak.

Figyelj te is magadra, a szervezet mindig jelez, és ezt észre kell vennünk még idejében.

__________

Mai plusz motiváló mondat a következő: HATÁRTALAN JÓ ÉRZÉS A SIKER! :)

__________

Hallgass meg egy dalt, s fogyjál tovább lelkesen. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása