Együtt sikerülni fog!

Jó adag türelem kell még...

2017/04/28. - írta: RiaRia

lily-1512813_640.jpg

Hát, nem lesz meg a 96 kiló, most vagyok éjfélkor 96.8 kg. Sebaj, küzdünk tovább, meglesz az eredménye, így is jó úton haladok. Mára egy kicsit több kalória jut, de még benne vagyok a kalóriakeretben. Majdnem ugyanaz az étrend, főleg az ebédet variálom, és néha a vacsorát. Megszoktam, szeretem, és jól érzem így magam nappal. Éjjel sem falatozok, leszoktam róla, még az esti vacsora után kell néha vigyáznom. Tartom a formám most, nem hízok legalább. Lássuk a mai étrendet:

Étrend:

Reggeli: 1db (115g) narancs (54 kal), + 2dl paradicsomlé (38 kal),

Tízórai: 1db (115g) narancs (54 kal),

Ebéd: 1 tányér (400g) zöldborsó leves (264 kal), + 130g sertéspörkölt (177 kal), + 5db savanyú uborka (36 kal),

Uzsi: 1db főtt tojás (88 kal) + 1 szelet (50g) fonott kalács (143 kal),

Vacsora: 2dl tej (2,8%) ( 124 kal), + 50g zabpehely (193 kal),

______________

Összesen: 1171 kalória

52% szénhidrát, 21% fehérje és 27% zsír, (ami megfelel 60g fehérjének, 148g szénhidrátnak, és 35g zsírnak)

______________

Mai motiváló mondat a következő: MINDEN EGYES NAP EGY ÚJ FEJEZETET NYIT AZ ÉLETEDBEN. 

______________

Nincs mit tenni, le kell tornázni a fölösleget. Mától indul a rendszeres torna, reggel és este kötelezően betartandó. Trükközni kell, mert önmagában a diéta már kevés, ugyanannyi marad mindig a súlyom. Kimaradt a nasi, de egy könnyű kis narancs azért még beleférne a napi étrendembe. Jönnek lassan a főzelékfélék, amiket kihagytam eddig, mert általában híztam tőlük. Szerintem. De liszt helyett ha csak behabarom, akkor lényegesen könnyebb fajsúlyú ételt kapok. Szeretem a főzelékeket, és így több zöldségfélét ennék. És több salátaféle is lesz majd, mert már épp itt az ideje. Főleg vacsorára illeszteném be a salátákat, a főzeléket pedig ebédre. A többi marad a szokásos, visszatér a kedvenc zellerem, karalábém, sőt helyet kap nasiként a reszelt alma és sárgarépa is.

Folytasd a diétádat, legyél türelemmel, az idő mindig sok mindent megold és kisegít a bajból.

Hallgass meg egy dalt, és ébredj nagyszerűen, vidáman, lelkesen. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása