Együtt sikerülni fog!

Gyengébb napok járnak most felém.

2017/05/12. - írta: RiaRia

buildings-2297210_640.jpg

Valószínű, hogy sokat híztam, mert nem jönnek fel a ruhák rám. Nem mértem magam, de az is lehet, hogy újra 100 kiló közelében jártam a napokban, mert nagyon sokat ettem nagyon rövid idő alatt. Ezen próbálok változtatni, és ezért is írok most, hogy figyelmeztessem magam a válságra. Nem tudom, mit tehetnék, de a legegyszerűbb ugye az, hogy kevesebbet kell enni, és többet kell mozogni. Ennél egyszerűbbet senki sem tud kitalálni.

Csakhogy épp a viselkedésmintám változott meg, olyan dolgokat is megteszek, amiket korábban nem, így szépen jönnek vissza a kilók. Újra kell gondolnom a fogyáshoz való viszonyomat. Azt, hogy önmagamért teszem, azért, mert ha lefogyok, egy jobb életstílust tudok majd követni. Könnyedebb leszek, jobban tudok majd hajolgatni, gyalogolni, és egyáltalán, mindenben meg fog változni az életem. Jobb lesz a közérzetem, vidámabb és energikusabb leszek, és egészségesebb is leszek, mert olyan ételeket is fogok enni. Nincs ez a jövő messze, csak nagyon rá kell startolnom.

Összeszedem minden erőmet, és újra írom az étrendet, mert ezt is elhanyagoltam. Így nincs mit csodálkozni, hogy hízok. Most még ott tartok, hogy muszáj írnom, mit is kell egyek aznap, mert valamihez tartanom kell magamat. Nem is próbálok most ruhát, hiszen az is nehezen jön fel rám, amiben épp vagyok. De az nem rossz módszer, hogy egy nagyon feszes nadrágot kell felvenni, hogy érezze az ember lánya, hogy "nem minden fenékig tejfel". Nem bizony, mert amíg feszül az, ami épp rajtam van, addig még fogynom kell, ezt be kell látnom, és fel kell érnem ésszel.

Mivel este 6 óra van, már nem eszem semmit, de átírtam a céljaimat:

1.) - 4-6 óránként eszek csak,

2.) - este 6 után már nem eszem,

3.) - délután 5-10 perc gimnasztika,

+ 1.) - hetente fél kilogrammot le kell fogyni.

________

Nem sokban változott, de most nem megy a szobabicaj, ezt kivettem egyelőre a célok közül. Inkább a gimnasztikára helyzem a hangsúlyt most.

________

Mai motiváló mondat a következő: HA LASSAN IS, DE HALADNI KELL ELŐRE!

________

Hallgass meg egy dalt, és legyél ügyesebb nálam. :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása