Együtt sikerülni fog!

Nagy reggeli, mérsékelt déli, és könnyű esti étkezés a helyénvaló.

2017/05/20. - írta: RiaRia

pancakes-2291908_640.jpg

97.4 kilóra ébredtem, tegnap volt szobabicaj is 15 perc. Remélem, hogy mára is be tudom ütemezni. Fogytam, ez jó érzés, és erőt ad a továbbiakhoz. Féken tudtam tartani az étvágyamat este, nem ettem túl magam, ennek köszönhető az elért eredmény.Lássuk a mai napi menüt:

Étrend:

Reggeli: 4dkg csirkemell sonka (44 kal), + 2dkg húskrém konzerv (66 kal), + 1 szelet félbarna kenyér (172 kal), + 1db uborka (7 kal),

Tízórai: 1db narancs (54 kal), + 1 szelet Abonett (16 kal),

Ebéd: 8dkg sertéssült (zsírban sütve) (200 kal), + 300g párolt káposzta ( 93 kal), + 15dkg tepsis burgonya (174 kal), + 2dl limonádé (40 kal),

Uzsi: 2dl kefír (132 kal), + 1 szelet Hamlet (37 kal),

Vacsora: 15dkg zöldséges hal (144 kal),

________

Összesen: 1180 kalória,

Mozgás 15 perc szobabicikli,

49% szénhidrát, 22% fehérje, és 29% zsír, (ami megfelel 62g fehérjének, 142g szénhidrátnak, és 37g zsírnak),

________

Mai motiváló mondat a következő: NÖVÉNYI ALAPÚ ÉTREND = BOLDOGSÁG!!! :)))

________

7grammal több a szénhidrát, mint kellene, ez elnézhető, ha meglesz a szobabicaj, az ellensúlyozza. Fehérjéből ehetünk többet kicsivel, mert élénkít, erőt ad, és tudjuk csinálni amit kell.

Kerüljük a koffeint. Kávét, kólát csak mértékkel igyunk, de mindenre igaz, hogy csak mértékkel fogyasszunk belőlük.

Gyere, folytassuk a fogyót, vissza kell tornásznom magam 95 kiló közelébe, mert ott tartottam már, és elérhető közelségbe került.

Hajrá! Gyerünk! Mindent bele! :)

 

komment
süti beállítások módosítása