Együtt sikerülni fog!

Egy kis nasi néha belefér a napi étrendbe. :)

2017/06/20. - írta: RiaRia

ice-2305159_640.jpg

97.6 kilóra ébredtem, tartom a súlyom, de az esti evésekkel mindig probléma van. Mindennap elhatározom, hogy ne egyek túl sokat este, de valami kifog rajtam, és túleszem magam. A hiba ott van, hogy reggelire alig eszem valamit, pedig sok dietetikus mondja, hogy a reggeli legyen a fő étkezés. Ebédre azután kevesebbet, majd vacsorára már kevesebb is elég. Én pont fordítva csinálom, és csodálkozom, hogy teli vagyok, mint a déli busz. :) Ma ismét teszek egy próbát, és jó lenne már betartani, hogy a féladag bőven elég estére. A mai menü spenótot tartalmaz, én ezt kihagyom, majd helyettesítem valamilyen főzelékkel. De lássuk akkor, mit rejt magában a mai étkezés:

Étrend:

Reggeli: 4dkg zala felvágott (101 kal), + 2dkg sertésmájkrém konzerv (44 kal), + 1db uborka (7 kal), + 1 szelet félbarna kenyér (172 kal),

Tízórai: 2dl málnaturmix (83 kal),

Ebéd: 150g spenótfőzelék (105 kal), + 1 közepes paradicsom (17 kal),

Uzsi: 1 közepes alma (95 kal), + 1 szelet Hamlet (35 kal),

Vacsora: 61g ham and eggs (142 kal), + 250g uborkasaláta (105 kal), + 1 szelet félbarna kenyér (172 kal),

_________

Összesen: 1079 kalória,

50% szénhidrát, 17% fehérje, és 33% zsír, (ami megfelel 46g fehérjének, 133g szénhidrátnak, és 40g zsírnak),

_________

A mai motiváló mondat a következő: BÍZZUNK SZERVEZETÜNK MŰKÖDÉSÉBEN!

_________

A salátákból, zöldségfélékből bármennyit lehet enni, mert mint látható, nagyon kevés kalóriát tartalmaznak, csak azért írok pl. egy db uborkát, mert az én kalóriakeretembe így fér bele. Holnapra muszaka van ebédre, ezt nem tudom micsoda, de igyekszem kideríteni. No, utána is néztem, ez egy görög étel, találtam egy receptet, ahol sütik, van benne padlizsán, darált hús, vöröshagyma, fokhagyma, paradicsom, paradicsompüré, só, cukor, olivaolaj, borsikafű, majoranna, bazsalikom. A konyhaninnenkertentul.blogspot.hu oldalon megtalálod, ha el akarod készíteni. Nagyon finom étel lehet, én még sosem csináltam.

Én nem túl sok ételt készítek, törekszem az egyszerűségre, most terem nálunk a cukkini, így minden zöldségfélét, ami a menüben szerepel, azt cukkinivel helyettesítem. Azt hiszem, hogy a glikémiás indexe is igen jó, és kalóriában is alacsony. Főleg nyersen eszem, de most olyan sok termett az eső hatására, hogy ma rántani is fogok a főzelék mellé. Lehet variálni a menüben szereplő ételeket annak megfelelően, mi is van otthon a konyhában. Nyár van, és bővelkedünk jó hozzávalókból, igyekezzünk változatosan étkezni.

Ha be szeretnéd tartani a holnapi menüt, szerezz be olajos halat, túrókrémet, joghurtot, brokkolit, virslit. És persze a muszakához az alapanyagokat, vagy főzhetsz teljesen más ételt is, ha van kedved. Ne felejtsünk el inni kb. 2-3 liter folyadékot, ezzel segítjük az anyagcserefolyamatokat is. A holnapi menü után olyan ételsorok következnek, amiben már szerepel leves is az én nagy örömömre. :)

Tarts ki, és főzz egészséges ételeket! :))) Egy kis fagyi néha belefér, ha nassolni szeretnél egy kicsit.

Hallgass meg egy dalt, és ébredj vidáman (most még csak reggel 4 óra van). :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása