Együtt sikerülni fog!

Most jön a nehezebb része a fogyónak.

2018/01/18. - írta: RiaRia

beach-2089936_640.jpg

Már majdnem ettem tegnap, és majdnem megmértem magam. De nem tettem! :))) És erre nagyon büszke vagyok. Egyébként is veszélyben van a súlyom, azért is szerettem volna megmérni magam, mert túl sokat ettem. Már majdnem végveszélybe került a Ne edd magad túl napközben! szabály, és annak ellenére, hogy kicsit sokat ettem, mégis éhes voltam este 6 után.

Úgy látszik, hogy minél többet eszem, annál éhesebb vagyok. Erre nagyon oda kell figyelni. No, és a többi szabályra is. Még jó, hogy reggel bicajoztam, mert délután már olyan nyomott hangulatom volt, hogy nem lett volna erőm hozzá. Biztos azért, mert esett az eső, és borult volt az ég is. Vagy csak ilyen passzban voltam. A mai étrendem a következő:

Étrend:

Reggeli: 1 db narancs (54 kcal), pirítós (148 kcal), 2 ek. körözött (25 kcal), 1 szelet füstölt sonka (zsíros) (49 kcal),

Tízórai: 200 g natur joghurt (148 kcal),

Ebéd: 200 g bableves (192 kcal), 150 g kelkáposztafőzelék (122 kcal),

Uzsi: alma (95 kcal), narancs (54 kcal), banán (105 kcal),

Vacsora: pirítós (148 kcal), 2 ek. körözött (25 kcal),

Ez összesen 1166 kalória. 61% szénhidrát, 15% fehérje, és 24% zsír.

Látható, hogy a szénhidrát kicsit több, 181 g, 46 grammal több a kelleténél, ezt lehet napközben módosítani.

Már nagyon kíváncsi lennék, hogy hány kiló is vagyok, de ez még csak a 4. igazi kitartás napom a mai, nincs mit kíváncsiskodni. Kimostam az egyetlen farmerom, ami rám jön, ez kicsit össze szokott menni, most száradt be, és ez is jó mérce lesz ha felveszem. Meg használok övet is hozzá, ez is mutatja, ha egy lyukkal beljebb kell csatolni.

Néha elfogy az energiám, ettől függetlenül elég jól megy a program, mint azt tegnap írtam is. Télen nehezebb fogyózni. Nincsenek olyan nagy választékban zöldségfélék, illetve olyan borsos az áruk, hogy az ember lánya kétszer is meggondolja, hogy mit tesz a bevásárlókosarába. Energiahiány ellen mit lehet tenni? Lehet várni, hátha elmúlik, de jobb, ha mi teszünk ellene valamit. Sokszor egy forró fürdő, vagy egy séta is megteszi a hatását. Mindenképpen túl kell jutnunk a holtponton, mert különben borul a programunk. Én tegnap gyorsan lefürödtem, hajat mostam, és szépítkeztem este, hogy elüssem a sóvárgást a mérleg után, vagy más laktató ételek után.

Tartsunk ki, most jön még csak a java, eddig ez még csak bemelegítés volt. Hajrá!!! Tüntessük el az úszógumit a derekunkról! Mindent bele! :)))

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása