Együtt sikerülni fog!

Nincs kifogás! (csinálni kell a programot)

2018/01/20. - írta: RiaRia

dark-mood-food-2986532_640.jpg

Szuperül megy minden, már a 6. napnál tartok, és az majdnem egy hét. Eddig még semmi sem ment ilyen sokáig, mindig elbuktam. Tegnap is nagyon éhes voltam este, de már automatikusan megjegyzem magamnak, hogy - nem szabad ennem este 6 után -, és valahogyan elterelődik másra a figyelmem. A nadrágpróba elég jól sikerült, mert ugye kimostam az egyetlen farmerom, és az össze szokott menni. Tegnap, mikor felvettem, nem kellett beletuszkolnom magam, simán rám jött, és egy kicsit mintha bő is lett volna. Lehet, hogy ez érzéki csalódás, és nem sokat fogytam, de formálódom, az biztos.

A vízivás nagyon fontos, sokszor azért iszom, hogy a nagy étvágyamat csökkentsem, hiszen szükségem van a folyadékra, és csak jót teszek vele magamnak. Kár, hogy nem mértem meg magam centiméterben, akkor igazán látszódna a változás. Sokkal könnyedebben mozgok, könnyebben kötöm meg a cipőfűzőmet, könnyebben állok fel egy székből, vagy az ágyon is sokkal könnyebben tudok megfordulni. Ezek mind apróságok, de mind azt bizonyítják, hogy valami azért alakul rajtam. Nincs már olyan nagy hasam, mint volt, de azért van még min dolgoznom. A mai étrend a következő lesz:

Étrend:

Reggeli: alma (95 kcal), narancs (54 kcal), banán (105 kcal),

Tízórai: 200 g natur joghurt (148 kcal),

Ebéd: 200 g zöldborsó leves galuskával (106 kcal), 188 g túrós csusza (355 kcal),

Uzsi: 50 g zabpehely (193 kcal), 1 dl tej (62 kcal),

Vacsora: 300 g párolt zöldség (102 kcal),

_______

Ez összesen 1220 kalória, ebből 58% szénhidrát, 15% fehérje, és 26% zsír.

Most is kicsit több a szénhidrát, 42 grammal, a többi érték oké. A banán, meg a túrós csusza egy kicsit megnyomta a CH-t, de volt már nagyobb baj is az életemben.

Remélem, hogy jól haladsz a diétádban, figyelj nagyon magadra, és változtass mindig, amikor úgy érzed, hogy valahol nem stimmel. Én is változtattam az étrenden, nem eszem annyit, és mondom, van, mikor kimarad a vacsora. Ma semmiféleképpen nem, mert zöldségről van szó, és azt mindenképpen meg kell enni a vitaminok miatt. Inkább a déli csuszából kell majd kevesebbet ennem. De már érzi is a szervezetem, hogy mikor mire van szüksége.

Akard a változást! Másképp nem fog menni. Kell a diétához az akarat, az akaraterő, az, hogy tudod minden pillanatban kitartasz, bármi áron, és bár én nem tudom, hogy most mennyit nyomok épp a latban, de ha érzed, hogy híztál, akkor mindenképpen kell a változtatás. Fogalmam sincs, mikor lesz mérlegelő, de már kezdem megszokni a mérleg hiányát, sőt, lehet, hogy még ez segítette is a munkámat.

Nincs kifogás! Ezt hallottam mindig az első pár napban, mikor megszegtem a szabályokat. És ugye tényleg be tudom úgy osztani az időmet, hogy jusson mindig a szobabicajra, akárhogyan is alakul a napom. Kell a mozgás, érzem is már minden nap, hogy nem tudnék elaludni ha nem teljesíteném a tervet aznapra.

Tehát harcra fel! :))) Tegyünk meg mindent önmagunkért, mégha csak kis változásokat is tapasztalunk.

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása