Együtt sikerülni fog!

Élvezd a fogyókúrát! :)

2018/02/04. - írta: RiaRia

yogurt-2268125_640.jpg

98 kiló vagyok, ez remek, nagyon örülök. Most kell odafigyelnem magamra, mert minden apró siker egy kicsit túl magabiztossá tesz, és innen szoktam visszaesni. Még nem volt szobabicaj ma, de lesz délután. 20 percre emeltem, ami még nem annyira megterhelő, hogy ne tudnám megcsinálni.

Olyan ritmusban kell folytatnom a fogyókúrát, hogy élvezzem is, és hatásos is legyen. Egy GI étrend ajánlása szerint kevés szénhidrátot, valamivel több fehérjét, sok gyümölcsöt és keményítőben szegény zöldséget fogyasszunk. Nálam is a sok szénhidrát evése hozza magával a visszahízást. Törődni kell magunkkal minden nap, aktívnak kell lennünk, és tudnunk kell, hogy az izmok helyére idővel zsír kerül, ha nem mozgunk. Tehát mozgásra fel! :))) Csak rendszeres mozgással tudunk fogyni.

Légy az egészséges életmód megszállottja! Csak nyersz ezáltal, és sokkal jobban fogod magad érezni a bőrödben. Az evés élvezet, meg kell hagyni. Ezt nem tudjuk kikerülni, de élveznünk kell minden étkezésünket, és mértéket kell tudnunk parancsolni magunknak. Ha éhezel, az nem fog boldoggá tenni, és szükség is van a mindennapi betevőnkre. Törekedj arra, hogy minden helyzetben boldognak érezhesd magad, nincs üres kifogás arra nézve, hogy ma épp nem fogok tornázni. Időd van rá ha jól tervezed meg a napodat.

Együnk 3-4 óránként, és ami a legfontosabb, legyen meg az evés, az ivás és a mozgás hármas egysége. Napi félóra mozgás kellene minimum. Én sem bírok még csak 20 percet, de már ez is több, mint amivel kezdtem, és a cél mindenképpen a napi legalább félóra edzés. Miért nem mozgunk eleget? Mert lusták vagyunk nekikezdeni, szerintem. Sokféle mozgás közül lehetne választani, de mi nem tesszük. A napi takarítás, és más egyéb mozgásféle a közhiedelemmel ellentétben alig-alig visz le kalóriát tőlünk, így mindenképpen kell valamiféle torna után néznünk.

Ha nem is kórosan, de mindenképpen foglalkoznunk kell a súlyunkkal. Amióta ritkábban mérem magam, jobban mennek le a dekák, a kilók, és ez annak az eredménye, hogy nem izgat már minden percben, hogy hány kiló is vagyok. Ha jól érzem magam, az sokkal többet számít, mint például fél kiló fogyás. Ezért kell arra törekedni, hogy jókedvünk legyen, és élvezzük a fogyókúra folyamatát. Beírtam a grafikonba még január 30-án, hogy júniusra 10 kilót szeretnék fogyni. Ez fél kilónként mutatja, hogy hol is kéne tartanom. Már most jóval túlszárnyaltam a grafikont, és még nem is kellett volna mérlegelni, csak február 6-án. Minden héten egyszer. Szuper!!! :)))

Foglald el magad, ha úgy érzed, hogy kínoz az evés. Én ilyenkor nem szoktam enni, csak ha unatkozom, vagy túl sok étel van előttem. Ezért kell óvatosan főznöm, hogy ne csábuljak el. Nem szabad engedni a csábításnak, de kedvenc ételeket be lehet tervezni az étrendbe, csak mértékkel szabad enni belőle, ha túl sok kalóriát tartalmaz.

Rendezkedj be egy számodra élvezetes életritmusra, és folytasd a fogyókúrádat örömmel és jókedvvel. :)))

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása