Együtt sikerülni fog!

A jótékony Hippokratesz leves és a tartalmas Káposztaleves.

2018/08/23. - írta: RiaRia

vegetable-soup-445160_640.jpg

Belekezdtem a kihívás programomba, eddig két napot teljesítettem. Most két levest ajánlok a számodra, és egy könyvet. Aki rendszeresen fogyasztja pl. a Hippokratesz levest, vagy a Káposztalevest, méregtelenít is egy kicsit.

A könyv, amit ajánlok, Pécsi Ildikó - Mitől nem fogytam le..., és mitől fogytam le? című könyve. Három hónapon keresztül írja, hogy mit evett, milyen mozgásokat végzett a fogyás érdekében. De azt is megtudhatjuk, hogy mi volt az, ami hátráltatta a fogyását, mitől nem tudott lefogyni. Olvass bele a könyvbe, és nagyszerű mintát kapsz három hónapra.

Következzen a Hippokratesz leves:

Hozzávalók:

2 fej vöröshagyma, 2 kisebb póréhagyma, 1 fej zeller, 2 db fehér gyökér, 4 szem burgonya, 3 szem paradicsom, 2 gerezd fokhagyma, őrölt rozmaring és morzsolt majoránna.

Elkészítés:

A zöldségeket tisztítjuk és daraboljuk, és annyi vízzel engedjük fel, hogy két-három-ujjnyira ellepje. Felforraljuk, majd lassú tűzön puhára főzzük. Utána áttörjük, vagy kézi mixerrel pépesítjük. A leves így krémes állagú lesz, só nélkül tálaljuk.

__________

A zsírbontó Káposztaleves:

Hozzávalók:

1 kisebb fej édes-fejes káposzta, 1 nagyobb fej vöröshagyma, vagy 2 póréhagyma, 2 db sárgarépa, 1 fej zeller, 1-2 db cukkini, 2 db fehér édes paprika, 3 db paradicsom, 1 csomag petrezselyem, bazsalikom, kicsi só.

Elkészítés:

Két liter vizet forralunk és egyszerre beleönjük a megtisztított és szeletelt apró zöldségeket. Ismételten felforraljuk, amikor a zöldségek megpuhultak, a tűzről levéve, lefedve 10 percig pihentetjük. Utána kis sóval, vagy sótlanul bazsalikommal és összevágott petrezselyemmel ízesítjük. Átlátszó, de sűrű tartalmas leves, amely segíti a fogyókúrázókat.

__________

(a leveseket Nyers Csaba - Bevezetés a gabonakonyhába című könyvéből vettem)

A Hippokratesz levest Pécsi Ildikó is rendszeresen fogyasztotta.

__________

Én a Káposztalevest már próbáltam, jóízű, tartalmas leves, nekem nagyon ízlett. Csak én mindent hamar abbahagyok. Így volt ez a Káposztalevessel is. Ha fogyni szeretnél, alkalmazd valamelyik levest és hamar meglátod az eredményét. Nem kell mindig ezeket a leveseket enni, de érdemes próbálkozni velük.

 

 

komment
süti beállítások módosítása