Együtt sikerülni fog!

Visszatérek a Testkontrollhoz

2018/08/23. - írta: RiaRia

salad-2756467_640.jpg

Amíg tart az az időszak, amíg az ember lánya keresi, hogy a sok étrend közül melyiket is válassza, addig bizony sok víz folyik le a Dunán. Én is morfondíroztam sok lehetőség között. De nem szabad túl sokáig gondolkodni, mert a táplálkozásról életünk végéig olvashatunk, akkor sem érnénk a végére. Legfeljebb kb. két hetet szabad a keresgéléssel tölteni, azután dönteni kell. És! Ki kell tartani a választott étrendminta mellett, ha törik ha szakad.

Én is sok könyvet néztem át mostanában itthon, és a netet is bújtam elég sokáig. Úgy döntöttem, hogy most visszatérek a Testkontroll étrendjéhez. Ez sok mindent kizár, de sok mindent enged meg. Ajánlottam már neked a Testkontroll magyarosan című blogot, én is alkalmazni fogom az étkezéseim során. Remek recepteket találsz, ha olvasod az oldalt.

Emellett olvasom a Testkontroll könyveket, és amit csak tudok, megjegyzek belőlük. A mozgás már szerepel a napjaimban, csak az étrend ingadozott, mindig variáltam melyik is lenne jó a számomra. Számomra is letelt a döntéshozatalra szánt két hét, így döntenem kellett, hogy mit is kövessek. Egyelőre jól néz ki, mert szeretem az ilyen típusú étrendet, csak tovább kell fejlesztenem a tudományom a főzés terén. Sok salátát fogok megtanulni készíteni, és a főétel is egy kicsit kihívás a számomra. De azért igyekszem tanulni, és jókat enni. Mert valljuk be, szeretünk enni, és ahogy le tudsz szokni a dohányzásról, úgy nem tudsz leszokni az evésről, mert akkor beteg leszel. Ha pedig enni kell, akkor együnk finomakat, és közben érezzük jól magunkat. :)

 

 

2 komment
süti beállítások módosítása