Együtt sikerülni fog!

Újszerű életvitel

2019/01/04. - írta: RiaRia

coffee-2306471_640_1.jpg

Hát, én is megfogadtam valamit szilveszter éjszakáján, szokásomhoz híven az életmódomon próbálok változtatni. Ezentúl szándékosan nem írok testsúlyt, mert most nem az a fő cél, hogy fogyjak, hanem, hogy meg tudjam változtatni magam.

Hetente szeretnék írni egy-egy hetirendet magamnak, amit igyekezni fogok betartani. Elkezdtem gyógytornászhoz járni, mert nagyon nagy görcsök jelentkeztek a lábamban, és más utat nem találtam, ami segítene rajtam. Tervem, hogy minden héten egy jó szokást bevezessek az életembe, és egy rossz szokást pedig elhagyok.

Az első hét 2019. január 7-13-ig tart, hétfőtől vasárnapig. De ez most egy hosszú hét lesz, mert már ma kezdem a megvalósítást, nem várok vele hétfőig.

Heti terv:

Mozgás:

2 naponta félórát gyalogolnom kell,

naponta 15 perc szobabicajozás,

gyógytorna gyakorlatok 15 percben.

-------

Étrend:

ezen a héten csak zöldségeket és gyümölcsöket fogok enni,

salátákat csinálok változatosan,

és sok vizet iszok meg egy nap.

-------

Pihenés:

naponta minimum 6-7 óra alvás kötelező nekem, mert rossz alvó vagyok.

-------

Lelki béke:

gyógy talpmasszázs tanulása és gyakorlása minden este, 15 perc.

-------

1.) - Első jó szokás bevezetése ezért a mozgás lesz, amit nem szabad elbliccelni.

2.) - Első rossz szokás megszüntetése = a lustaság megszüntetése olyan formában, hogy következetes leszek önmagammal szemben, és megcsinálom a heti tervet.

-------

Ha jól sikerül az évem, akkor így legalább 50 új jó szokást fogok bevezetni, és ugyanennyi rossz szokásomtól fogok megszabadulni. Igyekszem kérdőre vonni magam, ha valami nem úgy megy, mint azt beterveztem. Nem írok sok változtatást egy hétre, mert ugye hétről hétre egyre több mindent kell betartanom. Azért rugalmas is leszek, ha változtatni kell valahol.

Legyél kitartó, ha elszántad magad egy életstílusváltásra. Egyszerre csak kis apró lépésekkel haladj, hogy ne menjen el a kedved a további feladatoktól. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása