Együtt sikerülni fog!

Nyáron könnyebb fogyni, ilyenkor kell minden erőnket beleadni.

2019/06/25. - írta: RiaRia

breakfast-1246685_640.jpg

94.2 kiló vagyok éppen, áttettem mára a böjtös napomat holnapról, mert így jobban jövök ki a héten. Alakul a súlyom is, és érzem is, hogy fogytam. Könnyebben mozgok, több kedvem van ehhez a fogyókúrához, mint bármelyikhez.

A mai böjtös menüm a következő:

2019. június 25. kedd - Második böjtös nap

Jó a kedvem, a súlyom 94.2 kg, derék = 100 cm, érzelmileg stabil vagyok, jókedvvel folytatom a diétát.

4. napja diétázom ezzel az 5:2 fogyókúrával.

Lássuk az étrendet, amiben azt kell tudni, hogy a reggeli általában kimarad.

2. BÖJTÖS NAP

reggeli - kimarad, elhagyható,

ebéd - (400g) húsleves tésztával, zöldborsó főzelék (150g),

vacsora - gyümölcsturmix 2 dl, 1 db alma.

---

összesen = 529 kalória.

---

A húslevesnél én a húst nem szedtem a tányéromba, csak tésztával ettem a levest, mivel egy jó darabig nem ehetek húst. A zöldborsó saját termésű varázslat volt, igazi csemege volt az asztalomon. Még szerettem volna tükörtojást enni hozzá, de jóllaktam, így elhagytam.

A gyümölcsturmixot mostanában banánból készítem, és 2 dl tejjel turmixolom össze, így több a kalória, mintha almából készült smoothie-t innék. De nem sokkal több így sem, mint 600 kalória. Ekörül kell étkeznem kb. a böjtös napokon. Az evős napokon is igyekszem azért jó ételeket enni, de ilyenkor nem számolom a kalóriát, mert csak azt eszem, amit szeretek, és kevesebbel is beérem már.

Legközelebbi böjtös napom az péntek lesz, mert áttérek a 4:3 típusú étrendre, ahol négy evős nap váltakozik három böjtös nappal. Egymás után nincs két böjtös nap, azt nem tudnám kivitelezni sem, és így egyelőre megfelel. Tehát a kedd, a péntek és a vasárnap a böjtös napom.

Azt hiszem, hogy ezen a nyáron tudom követni ezt a fajta diétát, de július közepétől nem vagyok szabad, így lehet, hogy csak ősztől írok majd a blogba. De ha beválik, ezt a fogyókúrát bármeddig lehet alkalmazni, nincs korlátozás. Van bőven még mitől megszabadulnom, így hajrá! üzemmódra kapcsolok, és remélem, hogy lesz eredménye is. :)

Küldök neked a nyárra egy jó kis dalt, hallgasd szívesen. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása