Együtt sikerülni fog!

"Varázslat történik..."

2020/04/01. - írta: RiaRia

stars-1904262_640.png

Amikor nem tudom, hogy mitévő legyek, elkezdem kutatni a netet, beírom a keresőbe a legelképesztőbb kérdéseimet, választ várva a legégetőbb problémáimra. A fogyással főleg így vagyok, és így tettem most is.

Eszembe jutott, hogy szoktam rendelni digitális magazinokat, ez több okból is praktikus. Nem kell itthon tárolni a sok magazint, és kedvemre válogathatok az előfizetésnél, mindig akad valami nekem való. Elkezdtem olvasni ma az egyik ilyen digitális magazint, a Fanny Test & Lélek egyik magazinját. Így találtam rá egy cikkre, ahol Vattay Dóra - A túlsúllyal egyedül nehéz megbirkózni c. cikket olvastam el. Dóra már mínusz 50 kilónál tartott akkor, amikor ez a cikk készült. Megvan adva a honlapjának a címe is = doravattay.hu

Fel is kerestem az oldalt és megnéztem az első youtube videóját is, ahol Ő maga mondja el, hogy valami varázslat történik, amikor az ember végre valóban elhatározza, hogy életmódot vált, vagyis lefogy. Olvasd el a blogjában a Miért is annyira nehéz lefogyni? (1. rész) című írást.

Ezt azért írtam le neked, hogy ha még ott tartasz, hogy nem tudod hogyan is kezdjél bele az életmódváltásba, találsz kapaszkodót ehhez. Azok, akik ezen mind végigmentek, ők tudják, hogy tényleg valahol valami varázslat történik, ami nem megfogható, nem leírható, de megtapasztalható. El kell jutni arra a szintre, hogy már nagyon vágyjunk arra, hogy fogyjunk, történjen már valami, mert így nem maradhat.

-------

Nálam is történt hasonló, amikor én is éreztem a "kattanást", amikor éreztem, hogy most ha mindent megteszek, akkor valóban sikerül életmódot váltanom. Mégis, én visszaestem. De nem annyira, hogy ne érdekelne már az, hogy mennyire túlsúlyos is vagyok. Azt mondja Dóra, hogy "A túlsúly olyan teher, amellyel sokszor nehéz egyedül megbirkózni."

Nem mindenki számára járható út a Dóra útja, és nem mindenki szeretné ezt az utat követni, mégis fogódzkodót nyújt számunkra az a sok írás, amivel igyekszik segíteni másoknak is.

-------

De térjünk most vissza hozzám. Kitalálhattad, hogy én nagyon nehéz eset vagyok. Ez a blogból is bőven kitűnik, de nem adom fel, és tudom, hogy nem ilyen testben szeretném leélni az elkövetkező éveimet. Minden segítséget igénybe veszek én is, de tudom, hogy csakis én magam kell, hogy rájöjjek, melyik a nekem való út, milyen erőforrásaim vannak, és azokat hogyan tudom kamatoztatni az életmódváltásnál.

Ennél a súlynál már több nem szeretnék lenni, mint ami most vagyok. Dóra másfél év alatt adta le az 50 kilót. Ha nem is ennyit szeretnék én is fogyni, de nem állok messze tőle. Előszörre jó lenne csak tíz kilótól megszabadulni, majd újabb tíz kiló jöhet, és így tovább. Nem szabad ilyenkor az idővel szembeszállni. Szépen a barátunkká kell fogadni, mert meghízni sem volt olyan egyszerű, mint azt mi gondoljuk. Ahhoz is kellett az, hogy egy csomó egészséges szabályt felrúgjunk, és nem csak egyszer vagy kétszer, hanem nagyon sokszor vétettünk az egészséges életmód ellen. Ezért olyan nehéz lefogyni. Legelső kérdésem a nethez ma is az volt, hogy = hogyan lehet a leggyorsabban lefogyni? - Itt van a baj, hogy még mindig visszazuhanok olyan szintre, ahol tudom, hogy nincs járható út a számomra csak akkor, ha szemléletmódot váltok.

Felírtam a noteszembe a mai dátumot, a súlyomat, és hogy hány órakor mértem meg magam. Plusz még annyi jutott eszembe, hogy - nem baj, ha kicsit éhesek is vagyunk, mert enélkül soha az életben nem fogunk tudni lefogyni. Ez nagyon fontos a fogyáshoz.

 

komment
süti beállítások módosítása