Együtt sikerülni fog!

No, akkor kezdjünk is bele!

2020/04/03. - írta: RiaRia

recipe-575434_640.png

Nem titkolt szándékom, hogy Földi Rita e-bookja, könyve mintájára, tanácsára szeretnék most nekifogni az életmódváltásnak. Már ajánlottam Őt a blogban, érdemes rákeresni a honlapjára.

Jegyzetelek, kiírom a számomra követhető tanácsokat. Azért választottam Földi Ritát, mert nem tiltja az édességeket, csak mivel Ő szakács, át tudja formálni egészségesebb formába ugyanazt az ételt. Rájöttem, hogy nem tudom száműzni az életemből az édességeket, kell egy kis nasi, egy kis rágcsa délután például. Ezért is dőlt dugába minden olyan próbálkozásom, ami nagy ívben kerüli az édesebb ízeket.

Súlyt nem írok, de tudhatod, hogy jelentős a zsírfelesleg rajtam. Mindig azt írom, hogy egy adott időszakban mennyi kilótól tudtam megszabadulni (feltéve ha sikerül persze). A célom az mindig fél év alatt leadni kb. 10 kilót. Nem sürget az idő, nem sietek fogyni, mert tudom, hogy hosszú lesz az út.

Az ételeket sem írom, azt, hogy mit eszem, mert nem szeretném lemásolni Rita honlapján lévő recepteket, sem kimásolni az e-bookban szerepló mintaétrendet vagy recepteket. Nem is lenne illendő és nem is szabad. Néha utalok majd rá, hogy mit ettem, a lényeg, hogy azokat a recepteket fogom enni, amiket Rita kínál a fogyáshoz.

A honlapot itt találod meg.

Ami nekem nagyon kell, amire a legnagyobb szükségem van, az az, hogy legyen konkrét étrendem, legyenek ételek, amiket tudok alkalmazni a fogyókúra során. A többi csak ezután jöhet. Rita a diétás recepteknél mindent kiszámolt már, így kalóriát nem kell számolnom. Az e-bookban is nagyon sok recept van, és mintaétrendet is találok magamnak.

Kezdődjön hát a nagy receptkereső, és azt hiszem, hogy élvezni fogom minden percét. :)

 

komment
süti beállítások módosítása