Együtt sikerülni fog!

Egy fantasztikus könyv, ami segít a diétában.

2020/05/25. - írta: RiaRia

breakfast-1663295_640.jpg

Ismered a 17 napos diétát? ( Dr. Mike Moreno írta a róla szóló könyvet). Ezt a könyvet szeretném ajánlani neked is a diétádhoz, ha szükségét érzed. "Gyors és tartós eredmény!"

A New York Times bestseller könyve. Most leltem rá a nagy könyvpakolgatások közepette. Azért vettem meg, hogy az utolsó fogyókúrámban segítsen. Csak elkallódott, és most találtam rá. Még nem is olvastam nagyon bele, teljesen megfeledkeztem róla, hogy megvettem. Valamelyik könyvvel együtt elpakoltam a polc mélyére.

Dr. Mike Moreno az az orvos, aki felajánlotta a páciensének, hogy sétáljanak együtt, hogy rávegye őt a mozgásra. Azóta mozgalommá nőtte ki magát ez a tette. Csak ennyit írok, mert nem lehet idézni a könyvből, de annyit még elárulok, hogy nem csak 17 napon keresztül fogja a kezed a könyv és az orvos, hanem sokkal tovább és nem bánod meg, ha belelapozol.

Én is most ismerkedem a könyvvel, és a ma éjjelt arra szánom, hogy az alapokat megismerjem. Szükségem is van egy hatható segítségre, hiszen nekem nagyon nagy a súlyfeleslegem. De nagy súlyfeleslegnél is kitűnően alkalmazható a diéta, ezt ígéri a könyv.

Orvosi tanácsokat kapsz a gyors fogyókúrához, mert a hátoldalon bizony a hozzászólások azt ígérik, hogy gyors eredményt fogsz tapasztalni. Egyszerűen követhető fogyókúra, amire mindenki vágyik. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása