Együtt sikerülni fog!

A telefon mindig kéznél van! :)

2022/05/11. - írta: RiaRia

smartphone-gf5618a0ac_640.jpg

Mindig is híve voltam a nagy jegyzeteléseknek, mert hasznosnak találom. Akár könyvből jegyzetelek, akár hallok vagy látok valamit, leírom. Később nagy hasznát veszem ennek a jó kis szokásomnak. 

Most a telefonomra is letöltöttem egy applikációt, rém egyszerű, de nagyon élvezetes, hogy minden napra írhatok valamit. Például azt, hogyan is érzem magam, mert van rajta hangulatgrafikon, de bármi más érdekes dolgot feljegyezhetek. Több variáció közül választottam, volt még egy konkurens társa annak, aminél végül kikötöttem, de ott borzasztó sok reklámot dobott be, úgyhogy búcsút mondtam neki. A mostani neve: Saját naplóm.

Azóta, amióta használom, jobban figyelek magamra, mert azért csak jó olyasmit olvasni magamról, ami a szívemet melengeti, mintha mindig azt jegyezném fel, hogy már megint híztam két kilót vagy többet. Remélem, hosszú távon is beválik a reményem, hogy ez az applikáció segíteni fogja az életmódváltásomat. Bármit beleírhatok, amit fontosnak tartok és visszanézhetem, mikor milyen formában voltam. Fel is soroltam benne a legfontosabb szabályaimat, és bevezettem egy kis büntit is (büntetést), ha nem teljesítem a megadottakat. A büntetésem, ha valamit nem sikerül teljesítenem, akkor - aznap nincs vacsora. Nem túl nagy megszorítás, mert napközben eddig mindig ettem annyit, hogy bőven elég volt vacsi nélkül is egy napra, de ahhoz elég erős, hogy motiváljon, hiszen a legfinomabb dolgokat épp este szoktam enni.

És, amire nagyon ügyelek, hogy nem mindegy mit írok bele, nem mindegy az érzelmi világomnak sem, hogy visszaolvasva milyen hangulatom is lesz hirtelen. Szóval pozitív motivációról van szó, még naptár is van benne, és PIN-kóddal is lezárhatom, hogy titkos legyen, ha épp azt szeretném. Emlékeztetőt lehet kérni, hogy figyelmeztessen, ideje jegyzetelni, ha eddig nem tettem meg. Sokféle módon lehet feljegyezni a gondolatainkat, válassz kedvedre te is, ha szeretnéd! :)

Általában már többet használjuk a telót, mint egy általános jegyzetfüzetet, így mindig nálad lesz a saját jegyzettömböd, hiszen a telefont mindig magunknál tartjuk, visszük mindenfelé, amerre járunk. :)

Lassan itt a nyár, készülj föl a jó időre, és legyen mindig jókedved, hogy tudd tartani a szabályokat, amik elengedhetetlenek egy jó életmódváltáshoz. :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Nem baj, hogy követtél el hibákat, ha tanulsz belőlük. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása