Együtt sikerülni fog!

A lényeg a rendszerességen van.

2022/05/28. - írta: RiaRia

girl-g7b40dfedd_640.jpg

Tegnap kaptam a lányomtól egy kb. 20 dkg-os kis meglepi csomagot, ami teljes kiőrlésű és cukormentes kekszet tartalmazott. Még alig-alig ettem ilyen édességet, és meg kell hogy mondjam, nagyon ízlett. 2-3 db-ot kóstoltam belőle.

Régebben voltam háziorvosnál valamilyen térdproblémával, írt is fel gyógyszert, amihez hozzátette, hogy naponta szedjem, mindegy melyik napszakban, de a rendszerességen van a hangsúly. Ez most eszembe jutott az életmódváltással kapcsolatban is, mert erre is épp ez a jellemző. A RENDSZERESSÉG. Ha valamit rendszeresen gyakorolsz, ismételsz, megjegyzi az agyad, és emlékezni fog rá később is, így automatikus folyamatok alakulnak ki. Ezek ugye a szokásaink, amik belénk rögzülnek. Legyen az jó vagy rossz szokás, mindegy, az agy észreveszi a rendszerességet, és eképpen cselekszik. Jó, ha tudunk erről, mert sok-sok jó szokást alakíthatunk így ki magunknak, a rosszakat felcserélhetjük jókra. A rendszeresség életünk számos területén hasznos lehet, bármit is csinálunk, bármiben is veszünk részt. Össze is írhatjuk, hogy mit szeretnénk rendszeresen csinálni, gyakorolni, és felvázolhatjuk az odavezető utat is, így könnyebb dolgunk lesz. A doktornőnek nagyon igaza volt, amikor megemlítette nekem a rendszerességet, mindig eszembe jut, amikor nagyon el akarok lustulni. 

Korán ébredtem, még csak 5 óra van, és már fent vagyok egy ideje. Nagyon jó friss levegő áramlik be a szobába, mindig nyitott ablaknál alszom. Estére van, mikor kifáradok, és az esti fürdés után csak magamra húzom a takarót, és ki sem nyitom a szemem reggelig. Tulajdonképpen ez a jó alvás titka is. Friss levegő, jó kis zuhany este és mély alvás. 

Fantasztikusan érzem magam, nem tudom, írtam-e már, de látszani kezd a derekam. És az arcom sem olyan gömbölyded, mint volt, tűnik el a tokám, izmosodok is, jobb érzés gyalogolni, mert  már nem fáj a csípőcsontom közben, könnyebben veszem fel a zoknimat is, és könnyebben lépek be a kádba is, ami azért számít, mert sokkal magasabb itt a kád, mint nálunk, és kész kihívás volt az elején megküzdeni a kádba lépéssel. Ezenkívül könnyedebbek a mozdulataim, gyorsabb is lettem, fürgébb is, és nem húzom fel magam olyan könnyen, mint régebben. Szóval a stresszfaktorom is jobb, több mindent bevállalok, és sikerülnek a dolgaim, amibe belevágok. Ezek nem elhanyagolható tények, megfigyelések, ezek már az életmódváltásom eredményei. :) Ezekből is le tudjuk mérni, hogy valóban fogyogatunk.

A mai reggeli motiváló mondatunk ezért csakis ez lehet:

Figyeld meg magadon a változásokat, és rögtön észreveszed, ha valami a jó irányba mozdult el. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása