Együtt sikerülni fog!

Kivételes mérlegelés a mai... :)

2022/06/28. - írta: RiaRia

origami-g62a05f34c_640.png

Kivételes alkalom volt a mai, gyalogoltam is, jól ki is fáradtam, de kellett már ez a sétálás, mert amióta beteg voltam, ma voltam kint a szabad levegőn.

Súlyt is mérhettem, mert azt hittem ma van szerda, így egy nappal korábban mérlegeltem. 95.5 kilót mutatott a mérleg, ez szuperjó szerintem. Még van pár nap hó végéig, addig 95 kg-nak kell lennem. Muszáj, nincs most semmi engedmény, ezt be kell húzni ezt a lapot, mert most már havi szinten gondolkodom.

Nem feltétlen kell teljesíteni az 5 kiló/hó átlagot, de azért ha már egyszer kiszámoltam, és nem is olyan nagyon távoli ez a cél, hiszen az idén megvalósítható, akkor én benne vagyok. De nem fogok elkeseredni, ha nem jön össze. Már olyan régen tűztem ki konkrét célt, hát legyen ez a hosszú távú cél, hogy december végére 65 kg legyek. A rövid távú cél, az az, hogy szeptember végére 80 kg legyek, ne 85, mint azt korábban kitűztem. Nyáron minden megvalósítható, szerintem, ha figyelünk is egy kicsit.

Most lehet, decemberig minden erőmmel azon leszek, hogy ez mind sikerüljön, mert ha sikerülne, nem kéne tovább fogyózni. Csak súlyt megtartani, de azzal is van mit dolgozni jócskán, hogy ne vándoroljanak majd vissza a kilók.

Észrevettem a lehetőséget, ami kínálkozik most az életembe, és élni szeretnék vele. Nem fogok azért koplalni, de ha tartom ezt a mostani irányt, akkor jó úton vagyok. Gyere, tarts velem, fél év nem olyan hosszú idő, hogy ne lehetne kibírni, de de nem is olyan rövid, hogy ne férne bele mínusz 30 kiló. Igaz, még ez is túl soknak látszik, de az 50 kiló és a 40 kiló is az volt, most pedig már nem is gondolkodok bennük, mert már nem aktuálisak. 

Lehet, változik a program, és nemsokára hazamegyek, de még nincs lefixálva semmi sem. Hőségben nem jó utazni, bár már utaztam 40 fokos hőségben is vonaton, és túléltem, meg lehet csinálni, csak kimerítő.

Voltunk ma a babával doki néninél, meg védőnőnél, mindent rendben találtak, ezért lehet, hogy már nem kell olyan sokáig itt lennem segíteni. De mindig minden változik, semmi sem állandó.

Úgyhogy most nagyon be vagyok buzdulva, ami a súlyleadást illeti, és már azért nagyon hiányzik a torna, az edzés része a dolognak.

A mostani motiváló mondatunk a következő:

Várd meg mindig a kellő pillanatot a cselekvéshez. Lehet, ez a pillanat most van. Ha így van, akkor cselekedj gyorsan, és ne hagyd elfutni a lehetőséget magad elől. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása