Együtt sikerülni fog!

Heti fél kiló fogyással ki is egyeznék, ha tartós lenne.

2022/07/05. - írta: RiaRia

flower-g0060ffd94_640.jpg

Most már szinte mindig megmérem magam a mérlegelés előtti napon. Most vagyok, illetve voltam reggel 94.6 kg. Haladok szépen lefelé, most kb. beállt heti fél kilóra a fogyás üteme. Ez lenne az ideális, lehet, a testem észrevette a túl gyors fogyást, és lassított.

Azt kell mondjam, hogy hál' Istennek, mert láttam már én olyan fogyást, ami nem akart megállni, és ilyenkor biztosan valami galiba van a háttérben egészségileg, vagy a táplálkozásban. Nálam is valami felgyorsította a korábbi fogyási ütemet, és egyszerre fogytam sokat, igaz, beteg is voltam, amit elég nehezen viseltem.

Ezután szokott megállni a fogyás, mert a szervezet tartalékol, megijed, hogy nem lesz elegendő energiája. A súlymegtartás úgy látszik csak nagyvonalakban megy, kis fogyás mindig bejön egy hét alatt. Ennek még örülök is, ha tényleg így maradna folyamatosan. 

Amikor hazamegyek, lehet, begyorsul majd minden, a mozgás hatására majd. Viszont van itt egy bökkenő, amit eddig nem is vettem figyelembe. Az, hogy otthon 104.4 kg-ot mértem május 18-án, és most 94.6 kg-ot mértem itt a lányomnál, az nem jelenti azt, hogy a két mérleg hasonlóan mért, sőt, biztosan van eltérés közöttük. Csak azt nem tudom, hogy mennyi az eltérés a két mérleg között, hiszen nem is egy típusú mérlegekről van szó. Úgyhogy lehet, nagy lesz a meglepetésem majd ha hazaérek, és az ittenihez képest hízást fog mutatni a mérlegem otthon. Augusztusban kiderül, vagy július végén. De ha lesz is különbség, hamar ledolgozom az edzésekkel, gondolom most. Még csak annyit, hogy nem kell kétségbeesni a hízástól sem, hiszen mozog a súlyunk még egy nap alatt is elég sokat. 

Nálunk most esett az eső, jól jött egy kis felfrissülés. Új lendületet ad mindenhez, már kezdtünk megsülni a forróságtól. Biztosan lesz még nagyon meleg a nyáron, most kiélvezzük ezt a friss levegőt.

A mostani motiváló mondatunk a következő:

Nem kell megijedni ha többet mutat néha a mérleg, mint azt mi szeretnénk. Ha mindent jól csináltunk, az eredmények jönni fognak szépen sorban. :)

ui.: - Te is fókuszálj a heti fél kiló fogyásra, az ideális, és egy hónap alatt két kilót leadni az már jó teljesítmény. Ha több jön össze, az nem baj, akkor csak örülhetsz, hogy jó az ütemterved, és mindent jól csinálsz. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása